• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری

شهرداری عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام است

  • کد خبر : 8535
  • 01 آبان 1400 - 11:28
شهرداری عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام است
طلوع سیاست / اعضاء شورای اسلامی شهر شهرکرد به همراه شهردار جدید این شهر با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست اعضاء شورای اسلامی شهر شهرکرد به همراه شهردار جدید این شهر با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری پس از استماع سخنان شهردار و اعضاء شورای شهر با بیان اینکه رکن اساسی کار در شهرداری رعایت حقوق شهروندان است این نهاد را به مثابه دولت کوچکی دانست که مسئولیت رعایت حقوق شهروندان را بر عهده دارد.

وی یکی از مظاهر بارز اعمال حق شهروندی را انتخاب اعضاء شورای شهر و شهرداران توسط مردم عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخاب شهردار فرآیندی است که با انتخاب اعضای شورای شهر و واگذاری اختیار به ایشان صورت می‌پذیرد و این مهم نشان از توجه مردم به اداره صحیح شهر و کشور دارد.

بهرامی با تأکید بر اینکه شهرداری عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام است بیان کرد: شهرداری باید از بازی‌ها و گرایشات سیاسی به دور باشد و از ارتباط مستقیمی که با اقشار مختلف مردم دارد به عنوان یک فرصت برای خدمت رسانی استفاده کند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه صحبت‌های خود با بیان این مطلب که برخورداری مردم از تخفیفات قانونی در کمیسیون‌های شهرداری باید یکسان باشد اظهار کرد: متأسفانه در سالیان گذشته گاهاً مشاهده می‌ شد که با تخلفات افراد در شهرداری‌ها به صورت دوگانه برخورد می‌شد و به نوعی در خصوص افرادی که از تمکن مالی کمتری برخوردار بودند اجحاف صورت می‌گرفت.

وی متذکر شد: همه ما خواهان شهری زیبا و مدرن هستیم، اما مهمتر از آن رعایت حق و حقوق شهروندان و کسب رضایتمندی مردم است.

بهرامی در بخشی از سخنان خود به مشکلات شهر شهرکرد نیز اشاره و بیان داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که مردم شهرکرد با آن مواجه هستند نبود پارکینگ در خیابان‌های پرتردد به ویژه بلوار آیت الله کاشانی است که این امر موجب نارضایتی و سلب آسایش مردم و ساکنان این مناطق شده است و باید هرچه سریعتر برای این مشکل تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: یکی از دیگر مشکلات شهر شهرکرد وجود نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهر و نیز جاده کمربندی ۱۵ خرداد است که با توجه به آمار بالای تصادفات در این مناطق و وارد آمدن خسارت‌های مالی و جانی به مردم، مسئولان شهری باید ضمن تعامل و همفکری برای رسیدگی فوری به این معضل اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان از آمادگی دستگاه قضایی جهت ارائه آموزش‌های لازم به اعضاء کمیسیون‌های شهرداری و همکاری برای رفع مشکلات و معضلات شهر شهرکرد خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8535
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها