• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

صادرات فرآورده های نفتی از یکی دو هفته آینده از سر گرفته می شود

  • کد خبر : 11055
  • 11 آبان 1400 - 16:46
صادرات فرآورده های نفتی از یکی دو هفته آینده از سر گرفته می شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۴۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ شناسه خبر: ۱۷۸۱۱۱۲ وزیر نفت از و آغاز صادرات فرآورده های نفتی از یکی دو هفته آینده و رفع مشکل کمبود ذخایر داخلی این محصولات خبر داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اوجی در حاشیه نشست اعضای کمیسیون اقتصادی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۷:۴۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
شناسه خبر: ۱۷۸۱۱۱۲

وزیر نفت از و آغاز صادرات فرآورده های نفتی از یکی دو هفته آینده و رفع مشکل کمبود ذخایر داخلی این محصولات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اوجی در حاشیه نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از ۷۰ روز فعالیتم در وزارت نفت را ارائه کردم که در خصوص بخش‌های مختلف توسعه اعم از بالادست و پایین دست صنعت نفت و همچنین برنامه‌های آتی وزارت نفت بود.

 

وی ادامه داد: در خصوص فروش نفت، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی چه در حوزه صادرات و چه فروش داخلی گزارش‌هایی ارائه دادیم. با کمک و پشتیبانی دولت، وضعیت فروش نفت خیلی بهتر شده است؛ در حال استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی و خارجی هستیم.

 

وزیر نفت گفت: بحث تهاتر نفت در قالب مشارکت در پروژه‌های سرمایه گذاری خصوصاً پروژه‌های سنواتی را هم در دست اقدام داریم؛ طرح‌های خوبی را دولت مشخص کرده که بزودی کلید خواهند خورد.

 

وی درباره موضوع فروش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در این مدت به لحاظ تأمین ذخایر داخلی محدودیت‌هایی داشتیم؛ اما فکر می‌کنم از یکی دو هفته آینده بحث صادرات فرآورده‌های نفتی را خواهیم داشت.

 

اوجی یادآور شد: برنامه‌های آتی وزارت نفت در حوزه میادین مشترک اعم از گازی و نفتی و سرمایه گذاری‌هایی که در این خصوص لازم است انجام شود چه برای نگهداشت سطح تولید و چه برای بهینه سازی مصرف انرژی شامل نفت کوره، نفت گاز، بنزین و گاز را در این نشست ارائه کردیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11055
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها