• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4
احمد وحیدی وزیر کشور

ظرف ۱۰سال اقتصاد برتر دنیا می‌شویم

  • کد خبر : 7270
  • 01 آبان 1400 - 21:12
ظرف ۱۰سال اقتصاد برتر دنیا می‌شویم
طلوع سیاست/ وزیر کشور گفت: اگر به اسلام دل بدهیم، ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، احمد وحیدی شامگاه شنبه ۱ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: تشکر کنیم از آقای شاهرخی، استاندار سابق همدان که در عنفوان جوانی به جبهه رفتند و سپس ۱۸ سال در این استان، خدمت صادقانه داشتند.

وحیدی تصریح کرد: آقای قاسمی فرزاد، استاندار جدید همدان چهره نام آشنایی هستند و ۶۶ ماه در اسارت بودند. در مسئولیت‌های مختلف در وزارت کشور، حضور داشتند.

وی ادامه داد: همدان، اهمیت ویژه‌ای دارد و نقطه کلیدی در غرب کشور است. مهد عارفان و علمای بزرگ بوده و پایتخت تمدن است. این خاک، زر خیز است و زر آن از جنس عالمان و شهداست.

وزیر کشور مطرح کرد: ما مسیرمان مسیر بزرگی است به بزرگی مسیرمان باید کار کنیم. امروز حرف در دنیا حرف اسلام و مکتب اهل بیت است. ما در خط مقدم بودن را انتخاب کردیم و در خط مقدم بودن مشکلات، تحریم و کاستی‌ها دارد. مسئولین ما باید در خط مقدم باشند که نیاز به زحمت و تلاش دارد و کاهی توهین و تهمت و کشته شدن دارد اما باید در خط مقدم حضور داشت.

وحیدی ادامه داد: ما باید صفحه جدیدی باز کنیم که در این صفحه نباید حرفی از ناامیدی و اتکاء به غیر باشد. نمی‌توانیم هم به خدا و هم به اجانب متکی باشیم. نگاه ما باید توحیدی باشد. در فرهنگ مومنان نگاه به غرب وجود ندارد. اگر متکی به غیر باشیم شکست می‌خوریم.

وی مطرح کرد: در برش استانی نیز از اعتماد مردم آسیب دیده باید جبران کنیم. اگر انگیزه ها دچار کدورت شده با بودن در میدان، برطرف کنیم و جنبش حدیدی باید اتفاق بی‌افتد. به حرکت درآوردن جامعه بعد از بینش توحیدی است.

وزیرکشور با بیان اینکه ما باید بندگی خود را به خدا نشان دهیم، مطرح کرد: این الم دولت است و این را از اسلام گرفته و اگر دل دادیم، سربلندی و عزت را می‌بینیم و ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.

وحیدی مطرح کرد: مسئولین باید جزئی از مردم باشد و با وجود این جنبش، مسائل خیلی راحت حل خواهند شد. استاندار باید میدان‌دار این صحنه باشد. همه باید این روحیه پرنشاط را حفظ کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7270
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها