• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

عفو پدرانه تیر خلاص به دشمنان نظام و انقلاب بود / ضرورت امتداد نگاه رهبر انقلاب در دولت

  • کد خبر : 30989
  • 11 اسفند 1401 - 11:53
عفو پدرانه تیر خلاص به دشمنان نظام و انقلاب بود / ضرورت امتداد نگاه رهبر انقلاب در دولت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره عفو رهبری اظهار کرد: فتنه‌های اخیر بخشی از جنگ شناختی و ادراکی دشمن بر ضد ملت ایران است که در پاییز امسال شاهد بروز و تکرار چنین جنگی بودیم اما رهبر معظم انقلاب در سه چهار فتنه اخیر نشان دادند که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره عفو رهبری اظهار کرد: فتنه‌های اخیر بخشی از جنگ شناختی و ادراکی دشمن بر ضد ملت ایران است که در پاییز امسال شاهد بروز و تکرار چنین جنگی بودیم اما رهبر معظم انقلاب در سه چهار فتنه اخیر نشان دادند که استاد مدیریت بحران هستند.

وی قدرت انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و توانایی مدیریت بحران در دستگاه‌های انتظامی و قضائی را مانع از موفقیت دشمن در فتنه‌ها دانست و افزود: در صورتی که هر یک از این جنگ‌ها در کشوری اتفاق بیفتد، دولت‌ها و رژیم‌ها تغییر می‌کنند اما قدرت و پشتوانه‌های انقلاب اسلامی باعث شد که دشمن بیش از دو سه ماه نتواند بدنه اجتماعی خود را در صحنه نگه دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا تیر خلاص به فتنه دشمن را عفو کریمانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: بسیاری از کسانی که در کف خیابان جرایمی مرتکب و دستگیر شده بودند در بازجویی‌های خود اعتراف کردند که فریب دشمن را خوردیم و حاضر به جبران هستیم.

وی اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در عفو پدرانه محکومان حوادث اخیر را قابل تقدیر دانست و گفت: با این اقدام که در آستانه ۲۲ بهمن صورت گرفت، تعداد زیادی از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند و این یک شوک جدی به اتاق جنگ و اتاق فرمان فتنه در پاریس لندن و واشنگتن بود که نمی‌توانستند در برابر چنین تصمیم و شوک چه اقدامی انجام دهند.

انبارلویی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: صفوف به هم فشرده مردم در شهرهای بزرگ و کوچک برای دفاع از مبانی نظام، انقلاب و رهبری بود و این حضور گسترده پس از عفو رهبری که تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را در پاییز امسال خنثی کرد، شوک جدیدی برای دشمنان بود.

وی تعریف حقوقی امنیت ملی را برقراری امنیت از طریق قهر و غلبه تعریف کرد و یادآور شد: در این تعریف نقش نیروهای انتظامی و قضائی در تأمین امنیت پررنگ خواهد بود اما در اسلام تعریف دیگری نیز از امنیت و اقتدار ملی وجود دارد که آن تأمین امنیت از طریق علم، تعاملات، مهربانی، عفو و گذشت است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اقتدار و امنیت ملی از طریق لطف و ملاطفت به دست می‌آید، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بر همین اساس اقتدار ملی خود را استوار کرده است و به همین دلیل می‌بینیم کم‌هزینه‌ترین و مهربانانه‌ترین انقلاب جهان به‌شمار می‌آید، مگر درباره کسانی که مرتکب قتل و غارت و رفتاری مانند آن شده باشند.

وی با اشاره به ادامه این نگاه در دیگر قوا به‌ویژه دولت گفت: امیدواریم به زودی از این مرحله عبور کنیم، از اکنون آثار این عفو پدرانه در داخل و خارج از کشور مشخص است، در آینده نیز اثرات آن را خواهیم دید و کسانی که در این زمینه تردیدهایی دارند نیز به زودی متوجه خواهند شد که در ایران هیچ مانعی برای بازگشت و حضور ایرانیان خارج از کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور وجود ندارد و آن‌ها آزادانه می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30989
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها