• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

عین‌اللهی: یارانه دارو مانند گذشته پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 25988
  • 07 اردیبهشت 1401 - 17:35
عین‌اللهی: یارانه دارو مانند گذشته پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «بهرام عین اللهی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران و در واکنش به اخباری مبنی بر اینکه واکسن‌های کرونا در گمرک و انبارها مانده است، اظهار داشت: ۱۵۰ میلیون دُز واکسن وارد شده که شامل خرید و اهدایی بوده است. همچنین ۵۰ میلیون دُز واکسن […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «بهرام عین اللهی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران و در واکنش به اخباری مبنی بر اینکه واکسن‌های کرونا در گمرک و انبارها مانده است، اظهار داشت: ۱۵۰ میلیون دُز واکسن وارد شده که شامل خرید و اهدایی بوده است. همچنین ۵۰ میلیون دُز واکسن تولید داخل هم خریداری شد.

وی ادامه داد: هر میزان قرارداد برای خرید واکسن‌های تولید داخل داشته باشیم، خریداری می‌کنیم و اخیراً در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری شد واکسن‌سازان داخلی بتوانند محصولات خود را صادر هم بکنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: شاید واکسن‌ها در انبارهای خود شرکت‌ها مانده باشد اما وزارت بهداشت هر چقدر که خریداری کند، مصرف می‌شود.

عین‌اللهی همچنین درباره مهاجرت پرستاران و چگونگی بکارگیری این ظرفیت در دولت، میزان مهاجرت را ناچیز خواند و گفت: در بحث اشتغال در جهان با افزایش نیروهای انسانی مواجه هستند و کشورهای جهان آنقدر مهاجرپذیر نیستند، اما ما افزایش ظرفیت را در کشور داریم.

وزیر بهداشت با بیان یک خبر خوب کرونایی گفت: روز گذشته با سازمان بهداشت جهانی نشست وبیناری داشتیم و جزو کشورهای پیشرفته در درمان کرونا اعلام شدیم که توانستیم اُمیکرون را در مدت دو ماه به‌خوبی کنترل کنیم.

عین‌اللهی همچنین درباره آخرین وضعیت توزیع یارانه دارو با توجه به حذف ارز ترجیحی و اینکه یارانه مستقیم به مصرف کننده دارو می‌رسد، اظهار داشت: فعلاً با توجه با به اینکه بیمه‌ها آمادگی ندارند و زیرساخت‌ها کافی نیست، طبق روال گذشته انجام می‌شود تا بیمه‌ها منابع کافی پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: ارز را ترجیحی گرفتیم و مواد اولیه و دارو را تهیه می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25988
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها