• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

فرزند شهید مدافع حرم عضو خانواده باشگاه مس کرمان شد

  • کد خبر : 7991
  • 03 آبان 1400 - 14:10
فرزند شهید مدافع حرم عضو خانواده باشگاه مس کرمان شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ارسالی روز دوشنبه روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان به ایرنا، به مناسب ایام مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام،امام جمعه کرمان و مدیرعامل باشگاه مس کرمان با خانواده شهید لنگری دیدار کردند.  در این دیدار که روز گذشته همزمان با میلاد خجسته […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ارسالی روز دوشنبه روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان به ایرنا، به مناسب ایام مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام،امام جمعه کرمان و مدیرعامل باشگاه مس کرمان با خانواده شهید لنگری دیدار کردند. 

در این دیدار که روز گذشته همزمان با میلاد خجسته پیامبر اسلام بود اعلام شد فرزند شهید لنگری زاده از شهدای مدافع حرم اهل بیت عضو خانواده باشگاه فرهنگی- ورزشی صنعت مس کرمان شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی، صنعت مس کرمان نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه امام جمعه کرمان به مباحث فرهنگی و ورزشی، خانواده شهدا را ولی نعمتان آسایش و امنیت امروز کشور دانست و افزود: ارادت ما به شهدا و خانواده ایشان در سرلوحه تمام امور باید قرار داشته باشد بخصوص شهدای والامقام و شاخصی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید لنگری زاده که فخر دیار کرمان هستند و باید چراغ هدایت آنان سرمشق و سرلوحه کارمان قرارداد.

محمد کهندل افزود: شهید لنگری زاده به عنوان شهید مدافع حرم از دیار کرمان از علاقه مندان به بحث ورزش بودند و امروز خوشحالیم و به خود می بالیم که باشگاه مس کرمان فرزند عزیز ایشان را به عنوان عضوی از خانواده خود خواهد شناخت تا برکت نام شهدا زینت بخش باشگاه مس کرمان باشد.

شهید لنگری زاده که ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شهر کرمان به دنیا آمد شهریور ماه ۱۳۹۶ پس از گذراندن آموزش های لازم به سوریه اعزام شد و تا لحظه شهادت به ایران برنگشت؛ زمانی که فرزند دوم ایشان به دنیا آمد وی در سوریه در حال انجام وظیفه بود.

وی در پنجم بهمن ۹۶ به درجه شهادت نایل آمد و پیکر مطهر او پس از انتقال به ایران طی مراسمی باشکوه بر دوش امت شهیدپرور کرمان و بسیجیان ولایت مدار کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7991
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها