• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

اخبار ویژه

نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

3

فرصت استثنایی وحدت قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور

  • کد خبر : 14481
  • 18 آبان 1400 - 16:53
فرصت استثنایی وحدت قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسوین با رییس مجلس گفت که در این جلسه قالیباف بیان کرد که انسجام و وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه فرصت استثنایی برای حل معضلات اساسی کشور است و باید از آن استفاده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسوین با رییس مجلس گفت که در این جلسه قالیباف بیان کرد که انسجام و وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه فرصت استثنایی برای حل معضلات اساسی کشور است و باید از آن استفاده کرد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با آقای قالیباف رئیس مجلس برگزار شد. اعضای کمیسیون نکته نظرات خود را ارائه کرده و رئیس مجلس نیز تحلیلی درباره شرایط کشور و منطقه ارائه کرد.

به گفته وی در این جلسه مباحثی‌ همچون تحول در ساختار مجلس و لوازم آن ، طرح های مهم و ناظر بر اولویت های کشور و نیاز های مردم و راهکارهای به ثمر رسیدن سریع این طرح ها مطرح شد.

عباس زاده افزود: آقای قالیباف گفت که انسجام و وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه که در شرایط فعلی وجود دارد، یک فرصت استثنایی برای حل معضلات اساسی کشور است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین رییس مجلس فرصت ها را دو نوع پرریسک و کم ریسک تقسیم کرده و توضیح داد: عقلانیت مدیریتی ایجاب می کند این فرصت‌ها را به موقع تشخیص داده و متناسب با نوع فرصت از آن استفاده کنیم. رئیس مجلس از برخی کم ‌دقتی‌ها در اجرای برخی مصوبات مجلس از جمله تعدادی از تبصره های بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد و از کمیسیونهای تخصصی خواست که در قبال اینگونه رفتارها از جایگاه نظارتی مجلس به شایستگی استفاده کنند و از مجریان امر به موقع توضیح بخواهند.

عباس زاده اضافه کرد: آقای قالیباف پیشنهاد کرد که پیرامون دستورکارهای اولویت دار و مهم کمیسیون از جمله مسئله هسته ای نشست های مجزای دیگری برگزار شود.

 وی در پایان گفت: جلال زاده رئیس کمیسیون نیز ضمن جمع بندی مباحث و مصوبات جلسه بر پیگیری مصوبات کمیسیون در بعد قانونگذاری و نظارت تاکید داشت و به ارتباط مستمر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با هیات رئیسه و رئیس مجلس اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14481
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها