• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

فرمانده نیروی دریایی ارتش به فرانسه سفر کرد

  • کد خبر : 17097
  • 24 آبان 1400 - 11:42
فرمانده نیروی دریایی ارتش به فرانسه سفر کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست فرمانده نیروی دریایی ارتش برای شرکت در هشتمین اجلاس بین المللی فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) به فرانسه سفر کرد. به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای فرانسوی خود، برای شرکت در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

فرمانده نیروی دریایی ارتش برای شرکت در هشتمین اجلاس بین المللی فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) به فرانسه سفر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای فرانسوی خود، برای شرکت در هشتمین اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) به فرانسه سفر کرد.

دریادار ایرانی در خصوص اهداف سفرش گفت: محوریت اجلاس آیونز بحث امنیت اقیانوس هند است که کشورهای حاشیه این اقیانوس در ابعاد مختلف به ویژه مقابله با دزدی دریایی، ایمنی دریایی و کمک‌رسانی به شناورهایی که در اضطرار قرار می‌گیرند به آن اهتمام دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ۲ سال ریاست اجلاس آیونز را بر عهده داشت و اکنون هم ریاست کمیته امنیتی را بر عهده دارد، اظهار داشت: ما با هدف، “ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امنیتی و برنامه‌های آینده از جمله برنامه‌ریزی برای برگزاری رزمایش دریایی در قالب کشورهای حاشیه اقیانوس هند در این اجلاس حضور پیدا کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه  کتابی نوشته‌ایم که زبان مشترک برای انجام عملیات در دریا خواهد بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنین سندی را آماده کرده و در این اجلاس به فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند ارائه می‌کند که در آن به بحث امنیت این پهنه آبی تضمین خواهد کرد که این هم هدف دوم ما از شرکت در این اجلاس خواهد بود.

دریادار ایرانی تاکید کرد: آنچه در حاشیه اجلاس آیونز دنبال خواهیم کرد برگزاری دیدارهای دو جانبه، سه جانبه و چند جانبه با اولویت بیشتر ارتقای سطح روابط دریایی خواهد بود. زبان دریا زبان مشترک همه کشورها است. شرایط دریا شرایطی است که امنیت و صلح را برای جهان به ارمغان می آورد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در یک دهه گذشته به جهانیان نشان داد این توانمندی را دارد که به خوبی و با اقتدار، امنیت را در شمال اقیانوس هند برقرار کند. فعالیت راهبردی نیروی دریایی ارتش همواره مورد توجه سازمان‌های بین المللی قرار گرفته و این مهم به برکت فرمانی است که ما از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) دریافت کردیم و ابلاغ شد که به طور ویژه به منظور مقابله با تروریسم دریایی حضور جدی داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17097
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها