• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

6
معاون پارلمانی رییس جمهور

فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده است

  • کد خبر : 5382
  • 22 مهر 1400 - 16:26
فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده است
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده و هر کس در هر جایی که می تواند باید به مردم خدمت کند و برای آبادی کشور تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست  سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان های نی‌ریز، استهبان و بختگان که با حضور مسئولان ادارات دولتی، ائمه جمعه و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شرکت کرد و پس شنیدن مسائل و مشکلات از زبان مسئولان این شهرستان‌ها، گفت: وجود مشکلات به معنای این نیست که ما تلاش نکنیم، همه ارکان دولت و قوای سه گانه دارند شبانه روز تلاش می کنند که شرایط بهتری بر کشور حاکم شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به مردم و کشور صورت گرفت و اکنون باید این موضوع جبران شود‌ و در همین مدت کوتاه هم کارهای بزرگی انجام شده است.
حسینی اظهار داشت: باید در بین مردم بود و مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس کرد و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: نگاه ما باید به کل کشور باشد و برای همین رئیس جمهور و مسئولان هر هفته به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند. در گذشته برخی حتی حاضر نبودند تا مجلس بروند و بودجه را تقدیم کنند اما امروز می‌بینیم که آقای رئیسی حتی به روستاهای مختلف هم سفر می کنند و از نزدیک با مردم به گفتگو می نشیند.

وی افزود: امروز فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده و هر کس در هر جایی که می تواند باید به مردم خدمت کند و کار کند و برای آبادی کشور تلاش کند.

حسینی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گسترده مردم در دولت سیزدهم گفت: قبلا گفته می‌شد برای تهیه واکسن باید FATF را بپذیریم یا تحریم‌ها برداشته شود و اینکه شاید واکسیناسیون سال‌ها طول بکشد ولی در دولت سیزدهم دیدیم در ظرف یک ماه ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد و تزریق شد، این نشان می‌دهد که اگر حرکت و تلاش کنیم راه ها باز خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با اشاره به بحث  تعارض منافع گفت: متاسفانه عده ای یک باندهای مافیایی در جاهای مختلف تشکیل داده بودند و اجازه نمی‌دادند بخش خصوصی وارد شود و نیازهای کشور را تامین کند.

وی افزود: الان یک دولت انقلابی شکل گرفته و سرمایه های مختلف کشور و جوانان دور هم جمع شده اند و یک تیم بسیار خوب برای خدمت ایجاد شده است. انرژی، انگیزه، خلاقیت، توان و ابتکار جوانان و مهارت، تجربه و دانشی که در پیشکسوتان است دست به دست هم داده اند و قرار است تا کشور شرایط بهتری داشته باشد.

وی گفت: قطعا وقتی ما با عزت و توانمندی حرکت کنیم دنیا هم ناچار خواهد شد در مقابل ما تمکین کند و همراه خواهد شد، ولی اگر از موضع ضعف و استیصال و ناتوانی برخورد کنیم آنها هم دائم امتیاز می‌خواهند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5382
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها