• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

لاجوردی: متاسفم که بعد از این همه سال جنایات منافقین را تبیین نکردیم

  • کد خبر : 21800
  • 17 آذر 1400 - 14:33
لاجوردی: متاسفم که بعد از این همه سال جنایات منافقین را تبیین نکردیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک نماینده مجلس گفت: امروز بیش از ۱۷ هزار نفر قربانی تروریست در ایران داریم‌. به گزارش ایسنا، زهره سادات لاجوردی در نشست “جنایت علیه بشریت با اقدامات تروریستی و وضع تحریم های ضد حقوق بشری” که به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک نماینده مجلس گفت: امروز بیش از ۱۷ هزار نفر قربانی تروریست در ایران داریم‌.

به گزارش ایسنا، زهره سادات لاجوردی در نشست “جنایت علیه بشریت با اقدامات تروریستی و وضع تحریم های ضد حقوق بشری” که به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،  گفت: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را ورق می زنیم، نام زنان و مردان و کودکانی را در این انقلاب می بینیم که قربانی ترور شدند و امروز بیش از ۱۷ هزار نفر قربانی تروریست در ایران داریم‌.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی،  دشمنی ها شکل خود را نشان داد و وقتی  دهه ۶۰ را بررسی می کنیم،  می بینیم بیان روایت دهه ۶۰،  روایت مظلومیت هایی است که کمتر به آن پرداخته شده است. 

این نماینده مجلس ادامه داد: جنایاتی که منافقین  در کشور ما به آن دست زدند کمتر نظیرش را می توان پیدا کنیم. یکی از ترفندهای آنها کشته سازی بود و لیست هایی را درست کردند و کشته سازی می کردند  که  تعداد اعدامی های ما زیاد است و جای جنایتگر و متهم عوض شده بود.

لاجوردی ادامه داد: آثار و عواقب نفودی ها را در جای جای نظام که  جا خوش کردند را می بینیم لذا تبیین این وقایع مهم است که ما کمتر به آن پرداختیم. بسیاری از جنایات منافقین این گونه نیست که ادعای ما باشد و در آن زمان در نشریه مجاهد کاملا ثبت کردند و مدارکش موجود است و در آن نشریه بعنوان یک سند افتخار به جنایاتشان اقرار کردند. آنها ابتدا سران نظام و بعد از آن شروع به ترور کودکان و پیر و جوان در کوچه و خیابان کردند. با اقداماتی که دادستانی  در دهه ۶۰ انجام می دهد  ریشه آنها  خشکانده می شود. 

وی ادامه داد: هر کسی که با منافقین برخورد قاطع داشت، حتما آنها دنبال کردند و او را به شهادت رساندند مانند شهید لاجوردی و شهید صیاد شیرازی.

لاجوردی یادآور شد: سال ۶۷ با این همه اعدامی هایی که داشت و  آنها  مدعی هستند که بی حساب و کتاب بوده است، برای ما مثل روز روشن است که چه کردند. من متاسفم که بعد از این همه سال این جنایات را تبیین نکردیم، جنایاتی که روی داعش را سفید کرد. البته فیلم سینمایی بنام وقایع نیم روز ساخته شد که آن هم ناقص بود و نتوانست چهره واقعی منافقین را به تصویر بکشد. اینها یک نمونه حقوق بشر غربی است.

وی افزود: جنگ، جنگ روایت هاست و اگر روایت درست را ارایه ندهیم دیگرانی می آیند و روایت هایی را بیان می‌کنند و  در مظان اتهام قرار می گیریم و تازه باید روشنگری کنیم.

لاجوردی در پایان گفت: پیگیر پرونده قضایی ترورهایی که انجام شده از قوه قضاییه هستیم  و قول دادند که ان شاءالله در جریان هست و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21800
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها