• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه ماه رمضان و فرارسیدن سال نو پیام تبریک مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس به هادی چوپان ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم! پیام منوچهر متکی درباره انتخابات سفرای کشورهای آفریقایی از بیمارستان «برکت» بازدید کردند پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان

1

لازمه بهره برداری مناسب از پروژه های زیرساختی فرودگاهی مستلزم توسعه زیرساختهای شهری و گردشگری است

  • کد خبر : 29225
  • 30 شهریور 1401 - 16:32
لازمه بهره برداری مناسب از پروژه های زیرساختی فرودگاهی مستلزم توسعه زیرساختهای شهری و گردشگری است

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از کیش : عزت اله محمدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش با نوید این اقدام مهم و ارزشمند که هیچ طرح عمرانی نیمه تمامِ رها شده نداریم، گفت: توسعه همه جانبه لازمه توسعه و پیشرفت جزیره کیش است و این مهم […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از کیش : عزت اله محمدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش با نوید این اقدام مهم و ارزشمند که هیچ طرح عمرانی نیمه تمامِ رها شده نداریم، گفت: توسعه همه جانبه لازمه توسعه و پیشرفت جزیره کیش است و این مهم باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با تحقق این مهم در حوزه مختلف می توانیم اقدامات تاثیر گذاری برای ایجاد فضاهای ایده آل برای عموم ساکنان کیش و گردشگران انجام دهیم.

عزت اله محمدی توسعه “پارکینگ هواپیما، باندپروازی و تامین سوخت مورد نیاز فرودگاهی” را بر مبنای توسعه پایانه مسافری فرودگاه کیش برشمرد.

محمدی با بیان این که باند فرودگاه بین االمللی کیش دارای چند شاخصه مهم است افزود: این باند از نظر مشخصات فنی شامل، طول و عرض باند، تجهیزات مورد نیاز نصب شده در باند، جز نخستین باندهای استاندارد کشور است.

به گفته محمدی این باند از قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای تا رده ایرباس ۳۸۰ برخوردار است.

وی در رابطه با نصب سیستم روشنایی این باند که متفاوت با روشنایی فرودگاه های دیگر در سطح کشور است، گفت: با خریداری تجهیزاتی که در مرحله نصب است، این تجهیزات کمک شایان توجهی در هنگام فرود هواپیما و تامین ایمنی پرواز خواهد داشت.

عزت الله محمدی ظرفیت دپو سوخت هواپیماه را در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و بیان داشت: این ظرفیت به ۴ و نیم میلیون لیتر خواهد رسید که حدود ۵۰ روز سوخت ترافیک فعلی را تامین می کند.

محمدی از دریافت مجوز “آسمان باز” در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با دریافت این مجوز در مرحله نخست سوخت رسانی به هواپیماهای باری و عبوری می توانیم بخشی از بازار شرکت هایی که در فرودگاه های همجوار برای سوخت گیری “نشست و برخاست” دارند به خود اختصاص دهیم.

وی افزود، بندر چارک و بندر صیادی وبندر تجاری فعلی تحت مدیریت و راهبری این شرکت است .

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، افزود: در حوزه امنیتی بندر دوربین های مدار بسته تعبیه و در حال نصب است که تمام خدمات بنادر تحت خدمات پایش دوربین های مدار بسته قرار می گیرند.

به گفته وی گام بعدی در هوشمند سازی خدمات بندری است و در تمام بخش ها سیستم “نوبت دهی خودرو، فروش بلیت شناورها، پرداخت ها و دریافت ها در حوزه مالی و انباری” اقدامات موثری آغاز شده که قبل از ۲۲ بهمن بخش عمده ای از این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی بیان داشت: نخستین بار طرح جامع بنادر به مرحله تصویب رسیده است به طوری که هر توسعه در بنادر براساس طرح جامع انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکردهای فرهنگی در اجرای طرح ها، گفت: اجرای هر پروژه ای مستلزم داشتن پیوست فرهنگی است و این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در این دیدار برخی از معاونان و مدیران بخش های مختلف شرکت حضور داشتند.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29225
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها