• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

40
دبیر کارگروه دفاع از حقوق ایران و خروج افاغنه در شورای عالی استان فارس بیانیه صادر کرد

لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان

  • کد خبر : 33294
  • 06 مرداد 1403 - 14:40
لزوم بازگرداندن افغان ها به کشورشان
دبیر کارگروه دفاع از حقوق ایران و خروج افاغنه در شورای عالی استان فارس بیانیه صادر کرد.

به گزارش طلوع سیاست، دبیر کارگروه دفاع از حقوق ایران و خروج افاغنه در شورای عالی استان فارس بیانیه صادر کرد.

مهندس مهرداد زندی، عضو شورای شهر خومه زار که به عنوان نماینده شورای شهرستان ممسنی درشورای عالی استان فارس می باشد به عنوان دبیر این کارگروه نظرات خود را در مورد مهاجران افغانستانی به شرح ذیل بیان کرد:
«مسولین محترم و دلسوز به نظام وحکومت اسلامی ایران اگر بخواهیم تاریخچه مهاجران ومهاجرت را بازگو نماییم می بینیم که در گذشته های دور که ایرانیان به سوی کشورهای هندوستان و آسیای صغیر مهاجرت نموده اند، باتوجه به غنای فرهنگ والای اسلامی ایرانی باعث رواج فرهنگ وگسترش شده وچه بسا عالمان ودانشمندانی که از مهاجرین ایرانی پای به عرصه وجود نهاده که مایه فخر ومباهات می باشد واما اگر به تاریخچه مهاجرت افغانها به کشور های همجوار خصوصا کشور ما نگاه کنیم درنهایت منجر به گرفتاری و مصیبت گردیده واز نمونه بارز آن وادار نمودن محمود افغان سلاطین حسین صفوی را که با دست خود سلطان تاج بر سر محمود افغان بگذارد یعنی خود را شاه ایران بنامد واگر فداکاری نادرشاه نبود معلوم نبود چه بر سر ما می آمد، مثلی معروف است که بیان می کند پدر کشتی تخم کین کاشتی* پدر کشته را کی بود آشتی ، مگر همین ها نبودند که دیپلماتهای مارا در کشور خود سر بریدند ودر زمان حق آبه هیرمند در شبکه های اجتماعی چه پستهای رکیک بیان می کردند ، مسولین محترم مقیم شدن افغانستانیها در کشور ما از چند جنبه دارای معایب و بار منفی به شرح ذیل میباشد که به اختصار بیان می گردد :
۱- *هدر رفت امنیت ملی کشور*
۲- *استفاده غیر مجاز از انواع یارانه ها، مواد خوراکی ،سوخت و سایر کالاهای اساسی*
۳- *رعایت نکردن اصول بهداشتی و زندگی در مکانهای غیر بهداشتی که باعث گشترش انواع بیماریهای واگیر دار می شود*.
۴- *صرف هزینه نیروی انتظامی ونظامی به دلیل دست داشتن در قاچاق مواد مخدر وکشت مواد مخدر در کوهستانها*
۵- *رواج فساد وفحشا به دلیل مجرد بودن ونداشتن هویت قانونی*
۶- *مطلع بودن اززیرساخت تمام شبکه های مخابراتی ،آب رسانی وگاز رسانی و…… به دلیل استفاده پیمانکاران از آنها به دلیل دستمزد کمتر وعدم پرداخت بیمه .. که چه بسا ممکن است در موقع حساس به زیر ساختها ضربه بزنند*.
در پایان ازاینکه ممکن است در شرایط حساس کشور ما ، دشمنان از وجود آنها برای ضربه زدن به کشورمان بهره برداری نمایند پیشنهاد می گردد نسبت به جمع آوری افغان ها  بازگرداندن آنها به کشورشان و تذکرات وحتی جریمه های سنگین نسبت به کارفرمایان،دامداران، باغ داران وهتل داران اقدامی عاجل گردد.
*مهرداد زندی دبیر مجمع شورای عالی استان فارس

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=33294
   

نوشته های مشابه

01تیر
پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در نشست خبری هفته صرفه جویی در مصرف برق و اجرای پویش «همدلی برای روشنایی ایران»:

پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم

31خرداد
فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است
 در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در در اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان شد:

فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها