• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها»

محمدی: یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد

  • کد خبر : 15136
  • 20 آبان 1400 - 10:56
محمدی: یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد
طلوع سیاست/ سومین نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها» به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با موضوع «جهان دو بعدی _ بررسی ماهیت و چیستی نظام سلطه» به گفت و گو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، سومین نشست از رویداد تحلیلی_ بصیرتی «نبرد تمدن‌ها» به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با حضور منوچهر محمدی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مصطفی ملکوتیان عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با موضوعی «جهان دو بعدی _ بررسی ماهیت و چیستی نظام سلطه» به گفت و گو پرداختند.

* یقین بدانید انقلاب قدرتمندتر خواهد شد

منوچهر محمدی در ابتدای این نشست گفت: در دوران عمر پر برکت ایران اسلامی، بارها شاهد سنگ‌اندازی‌ها، تحریم‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ملت خود بودیم به نحوی که حدود هفده فتنه و توطئه و سه کودتا در طول این یک قرن در ایران رقم زده‌اند که تقریباً آنجایی که رهبری درست صورت گرفته و همت مردمی پشتیبانی می‌کرده؛ این فتنه‌ها شکست خورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت‌های غربی پس از شکست‌های فراوان، ناچار شدند که نظریه و دکترین جدیدی تحت عنوان «هزارخنجر» را مطرح کنند به نحوی که هرچه می‌توانند به انقلاب ما ضربه بزنند؛ شاید این فتنه ها و تلاطم‌ها بتواند این نظام ما را کنار بزند که در آنجا نیز شکست خواهند خوردند.

محمدی افزود: یکی از این دلایلی که ما هنوز در این راستا باقی مانده‌ایم و شکست نخورده‌ایم؛ همان حرکتی است که در راستای اسلام و مکتب اسلامی و مقامت اسلامی اتفاق افتاده است.

وی در ادامه بیان کرد: ما وارد دوره جدیدی از شکل‌گیری قدرت‌های جدید بعد از فروپاشی آمریکا خواهیم شد که حدس زده می‌شود؛ هیچکدام در سر هوای سلطه و استکبار ندارند و به دنبال منافع ملی باشند.

محمدی افزود: جنگ ما با نظام سلطه همچنان ادامه دارد و هیچ صلحی به وجود نخواهد آمد؛
یقین بدانید که انقلاب اسلامی قدرتمندتر خواهد شد و به ظهور امام زمان عج منتهی خواهد شد.

* راه شکست دشمن  وحدت، صبر و آگاهی است

مصطفی ملکوتیان هم در ادامه گفت: مبانی استکبارستیزی از دیدگاه حضرت امام (ره) ریشه در تعالیم الهی دارد. اهداف مستکبران جهان جهانخواری، سلطه و غارت جهان است. راه مبارزه موفق در جهان وجود رهبر صالح و شایسته، وحدت، صبر و آگاهی است.

وی در ادامه ابراز داشت: نظام سلطه چهره خاصی دارد. اولین بُعد آن اشغال کشور توسط بیگانگان است و آمریکا با همین هدف به دنبال تک قطبی ساختن جهان بود ولی مقاومت‌هایی که در برابر این هدف شکل گرفت؛ مشکلاتی را برای نظام سلطه فراهم کرد.

وی افزود: نشانه‌هایی از فروپاشی اندیشه‌های غرب در خود غرب به وجود آمده که حاکی از افول آمریکا در غرب است. از جمله بحران اقتداری که هنوز راهی برای فرار از آن پیدا نکرده‌اند، بحران‌های اقتصادی و فرهنگی نیز به وضوح حاکی از افول غرب است.

این استاد دانشگاه در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، هیچگاه دست از استکبارستیزی برنخواهند داشت و رویای دشمن را در این مورد نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15136
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها