• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

محکومیت اقدامات تروریستی در ایران و ترکیه‌ در تماس تلفنی وحیدی و سلیمان سویلو

  • کد خبر : 30222
  • 26 آبان 1401 - 22:38
محکومیت اقدامات تروریستی در ایران و ترکیه‌ در تماس تلفنی وحیدی و سلیمان سویلو

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی و سلیمان سویلو در این گفت‌گوی تلفنی همچنین بر مبارزه مشترک با تروریسم، استرداد مجرمان و مقابله با قاچاق مواد مخدر تأکید کردند. وزیر کشور ایران ضمن ابراز همدردی با همتای ترکیه‌ای خود به‌خاطر انفجار تروریستی اخیر در آن کشور، اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی و سلیمان سویلو در این گفت‌گوی تلفنی همچنین بر مبارزه مشترک با تروریسم، استرداد مجرمان و مقابله با قاچاق مواد مخدر تأکید کردند.

وزیر کشور ایران ضمن ابراز همدردی با همتای ترکیه‌ای خود به‌خاطر انفجار تروریستی اخیر در آن کشور، اظهار کرد: ایران و ترکیه دارای دشمنان مشترک هستند و باید در زمینه مقابله با تروریسم و ناامن‌کنندگان امنیت دو کشور، همکاری جدی‌تری صورت گیرد.

وحیدی به حمایت‌ها و اقدامات اخیر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از اغتشاشات اخیر و تحریک آشوب طلبان در ایران اشاره کرد و گفت: در گذشته نقشه‌های آنها در توطئه و حمایت از فتنه‌گری‌ با شکست مواجه شد و در حوادث اخیر نیز حتما مزه شکست را خواهند چشید.

رئیس شورای امنیت کشور یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ترکیه‌ای قوی و با ثبات حمایت می کند و معتقدیم اقتدار و امنیت دو کشور به نفع دوطرف و منطقه خواهد بود.

وحیدی از دعوت همتای ترکیه‌ای خود برای سفر به آنکارا تشکر و اظهار امیدواری کرد این سفر در آینده ای نزدیک انجام شود.

سلیمان سویلو  وزیر کشور ترکیه هم در این گفت‌وگوی تلفنی، روابط جمهوری اسلامی ایران و ترکیه را راهبردی و تاریخی دانست و گفت: همواره به دنبال تقویت و استحکام هرچه بیشتر روابط بین آنکارا و تهران هستیم و این را به نفع دو ملت و کشورهای منطقه می‌دانیم.

وی افزود: کسانی به دنبال تضعیف روابط دو کشور هستند و باید مسئولان ترکیه و ایران با تقویت همه جانبه روابط، اجازه فرصت به بدخواهان دو ملت ندهند.

وزیر کشور ترکیه ادامه داد: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است به خوبی مدیریت خواهند کرد.

سویلو اضافه کرد: در بحث تعاملات مرزی، شاهد همکاری های خوب و مطلوبی بین دوطرف هستیم و پایش‌های تصویری که در مناطق مرزی ایجاد کرده‌ایم، به تقویت امنیت مرزهای مشترک کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30222
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها