• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

مدارس جدید پایتخت تنها جوابگوی افزایش جمعیت دانش‌آموزان تهران است/کمبودها همچنان باقیست

  • کد خبر : 8983
  • 06 آبان 1400 - 11:14
مدارس جدید پایتخت تنها جوابگوی افزایش جمعیت دانش‌آموزان تهران است/کمبودها همچنان باقیست

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه در سال جاری ۶۵ پروژه آموزشی را با کمک خیرین تکمیل کرده و به بهره برداری رسانده‌ایم که امید است تا آخر سال به ۹۰ پروژه برسد گفت: در تهران حداقل ۶۰ هزار افزایش جمعیت دانش آموزی داشته‌ایم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه در سال جاری ۶۵ پروژه آموزشی را با کمک خیرین تکمیل کرده و به بهره برداری رسانده‌ایم که امید است تا آخر سال به ۹۰ پروژه برسد گفت: در تهران حداقل ۶۰ هزار افزایش جمعیت دانش آموزی داشته‌ایم که در بهترین حالت جوابگوی همین افزایش جمعیت دانش آموزی خواهد بود، بنابراین کمبودهای قبلی و سرانه پایین به قوت خودش باقی می ماند که امیدواریم حل شود.

به گزارش ایسنا، حسین پور در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی منطقه ۱۸ شهر تهران با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در تهران گفت: اقدامات ارزنده ای در چندسال اخیر صورت گرفته است، به عنوان مثال اوایل امسال بزرگترین مجتمع آموزشی در سطح کشور در منطقه ۱۰ شهر تهران با بیش از ۵۰ کلاس درس افتتاح شد.

وی افزود: مدارس سبز بر اساس سندتحول بنیادین باید عملیاتی شوند، سه پروژه به عنوان پایلوت انتخاب و شاخص های مدیریت مدرسه سبز اعمال شدند. مدل ها و الگوهایی را معرفی کرده ایم تا بتوانیم توجه اولیاء و خیرین را به موکدات سندتحول بنیادین جلب کنیم که مدرسه سبز و مجتمع های آموزشی حیات طیبه از این جمله هستند.

حسین پور با اشاره به وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس تهران گفت: ما در استان تهران شعله مستقیم در هیچ کدام از مدارس نداریم و همه به گرمایش استاندارد مجهز شده‌اند. همه مدارس استانداردسازی شده‌اند. همچنین موتورخانه مستهلک ۸۰ مدرسه امسال استانداردسازی شد. ۴۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محوطه مدارس و ۳۲ هزارمترمربع از پشت بام مدارس را ایزوگام کردیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ادامه داد: ۵۴ پروژه در سطح تهران به صورت راکد و غیرفعال رها شده بود که این پروژه ها در حال تکمیل هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و چالش های ما انتقال جمعیت دانش آموزی از مناطق برخوردار به مناطق کم برخوردارتر است که شاید در تهران دهها هزار دانش آموز را شامل شود گفت: جمعیت و تراکم دانش آموزی متغیر و شناور است که برنامه ریزی برای تامین فضای آموزشی را با چالش هایی روبه رو می کند.

حسین پور با بیان اینکه در سال جاری ۶۵ پروژه آموزشی را با کمک خیرین تکمیل کرده و به بهره برداری رسانده ایم که امید است تا آخر سال به ۹۰ پروژه برسد گفت: در تهران حداقل ۶۰ هزار افزایش جمعیت دانش آموزی داشته‌ایم که در بهترین حالت جوابگوی همین افزایش جمعیت دانش آموزی را خواهد داد. بنابراین کمبودهای قبلی و سرانه پایین به قوت خودش باقی می‌ماند که امیدواریم حل شود.

وی افزود: اگر همین روند تخصیص اعتبارات را داشته باشیم امکان جبران همه کمبودها فراهم نمی‌شود. یکی از راهکارها برای خلق فرصت، فروش املاک مازاد است. برای اولین بار در سطح کشور در منطقه ۱۰ شهر تهران این کار بزرگ انجام شده است و یکی از املاک به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به فروش رسید که با ۲۰ میلیارد تومان آورده نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سه مدرسه جدید در تهران اختصاص یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8983
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها