• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

5

مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند

  • کد خبر : 7708
  • 02 آبان 1400 - 11:37
مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند. به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) افزود: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

استاندار در ادامه بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد زیرا با پشت میزنشینی مدیران مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست‌های مهم دولت؛ خاطرنشان کرد: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشاعه فرهنگ توسعه و پیشرفت را از خود شروع کنند و آغازگر حرکت توسعه در منطقه باشند.

مدرس خیابانی گفت: توانمندی و دانش، انگیزه و سلامت در کار، سه معیار مهم و اصلی مدیریت است که برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه و خدمت هرچه بیشتر به مردم، باید علاوه بر این تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم نیز سرلوحه کار مدیران باشد.

وی اظهار کرد: توسعه در سیستان و بلوچستان باید در همه ابعاد رقم بخورد و نمی‌توان حوزه‌ای را نسبت به حوزه دیگر ارجح‌تر دانست.

استاندار تاکید کرد: توسعه عمرانی بدون پیوست امنیتی امکان اجرایی ندارد و از طرفی اقتصاد و عمران و توسعه هم موجب ارتقاء امنیت و ارتقاء شاخص‌های معیشتی و اجتماعی و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و بزهکاری خواهد شد.

وی بر ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و حمایت آنان از اصحاب رسانه تاکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان و امیدآفرینی بین مردم شد.

در این جلسه از زحمات عبدالناصر عرب‌پور مدیرکل دفتر استاندار تجلیل و سیاوش عبدی به عنوان سرپرست دفتر استاندار معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7708
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها