• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

مذاکره‌کنندگان ما امین و شجاع هستند و به دشمن باج نخواهند داد/ عمل به وعده شاخصه اصلی دولت سیزدهم

  • کد خبر : 28668
  • 04 شهریور 1401 - 18:35
مذاکره‌کنندگان ما امین و شجاع هستند و به دشمن باج نخواهند داد/ عمل به وعده شاخصه اصلی دولت سیزدهم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به موضوع مذاکرات رفع تحریم و احیای برجام ادامه داد: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به موضوع مذاکرات رفع تحریم و احیای برجام ادامه داد: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آنها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ما مشکلی با مذاکرات نداریم، گفت: نکته دوم لغو تحریم‌های بانکی است. این موضوع نیز مشکلاتی برای اقتصاد کشور به وجود آورده است که با توجه به سوابق پیمان‌شکنی طرف‌های غربی باید راستی‌آزمایی نیز درباره آن نیز صورت بگیرد. با این وجود باید این را در نظر بگیریم که آمریکا دشمن بزرگ ماست.

وی در تشریح نکته سوم با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد خوشی ملت ایران را ببیند و اگر ناخوشی ما را ببینند اظهار خوشحالی می‌کنند، تصریح کرد: قصه آمریکا با ما قصه هسته‌ای نیست و مسئله این است که آنها اصل نظام ما را نمی‌خواهند. یکی از تئوری پردازان آمریکا می‌گوید که مشکل ما ایران هسته‌ای نیست و مسئله این است که ایران بزرگترین قدرت علمی منطقه شده و مشکل ما این است که ایران یکپارچه است و یک رهبر محبوب دارد که مردم این کشور هر چه بگوید، گوش میدهد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: این تئوری‌پرداز می‌گوید مشکل ما با ایران آن است که ایران یکپارچه است؛ رهبری محبوب دارد که هرچه بگوید مردم آن را می‌پذیرند؛ پذیرش چنین چیزی برای دشمن بسیار دشوار است. مشکل آنها این است که رهبر ما می‌گوید دوره بزن دررو تمام شده است.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه راحل حل دو چیز است اول آنکه قوی شویم و دوم آنکه مقاومت کنیم و خسته نشویم، اظهار داشت: به لطف خدا مردم خسته نیستند و این شعارهای جانانه را کسی دیکته نکرده است. اینها نشان‌دهنده خستگی‌ناپذیری مردم است؛ اما برخی می‌خواهند به ناحق ملت ایران را خسته نشان دهند درحالیکه به لطف خدا ملت عاشورایی ایران محکم و مقاوم پای انقلاب خود ایستاده است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: امام بزرگوار درباره این دو شهید می گوید که این بزرگواران تحت لوای ریاست نرفته بودند، بلکه ریاست را تحت مدیریت خود داشتند. شهید رجایی خود در خاطراتش می‌گوید که من در بازار تهران دستفروشی کردم و شهید رجایی دستفروش تا زمان رئیس جمهوری هیچ فرقی نکرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به هفته دولت با بیان اینکه دولت سیزدهم در ارتباط با مردم کم نگذاشته است،‌ ادامه داد: عمل به وعده ها یکی از شاخص‌های اصلی این دولت است، همه شنیدیم که آقای رئیس جمهور اولویت اول خود را مهار کرونا گذاشته بود و انصاف این است که این خدمات را ببینیم. در کنار آن مردم انتظار از این دولت خدمتگزار دارند که با تلاش بیشتر از سرعت سیر گرانی ها جلویش را بگیرند؛ آنچنان که در هفته گذشته شاهد سیل نزولی بسیاری از کالاهایی مورد نیاز مردم بودیم.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه این دولت می‌خواهد اقتصاد بیمار ۵۰ساله را درمان کنند، گفت: مردم انتظار این را دارند که سرعت این کار با مدیریت جهادی ادامه پیدا کند.

وی با انتقاد از گرانی برخی کالاها گفت: دیده می‌شود که برخی از این گرانی‌ها بی‌دلیل و بی‌جهت است که باید نظارت‌ها را قوی تر کرد و با متخلفان برخورد کرد.

آیت‌آلله خاتمی همچنین اشاره به ارتحال آیت الله ناصری، ایشان را بزرگی خود ساخته و چراغی برای کسانی بود می‌خواستند به خدا و دین راه پیدا کنند، توصیف کرد و ادامه داد: خوشا به حالش که عمری ولایی زندگی کرد و با خداوند انس داشتند. ارتحال این عالم بزرگ را به مقام معظم رهبری، مردم شریف اصفهان و همه دوستان و بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از مصادیق توجه به خدا، راضی بودن به رضای پروردگار است؛ گفت: خداوند متعال در سوره‌های مائده، توبه، مجادله و بینه به اهمیت این مسئله تاکید کرده است و منظور از رضای خداوند این است که انسان از هرچه خدا برای او مقدر کرده شادمان باشد؛ کسی که راضی به خواست پروردگار است اعتراضی ندارد.

وی افزود: زمانی که حضرت زینب کبری سلام الله علیه در مجلس یزید گفت «ما رایت الا جمیلا»، اوج رضایت به رضای خدا را نشان دادند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28668
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها