• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

مرحوم ری شهری یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی بود

  • کد خبر : 25348
  • 02 فروردین 1401 - 16:31
مرحوم ری شهری یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی بود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام ی با تسلیت درگذشت آیت الله ری شهری وی را یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواند . به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام ی با تسلیت درگذشت آیت الله ری شهری وی را یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواند .

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است :

ارتحال عالم فرزانه، روحانی انقلابی  و مجاهد نستوه آیت‌الله محمد محمدی ری شهری (رضوان‌الله تعالی‌علیه) نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، از یاران صدیق و وفادار انقلاب و رهبری و چهره های درخشان و گرانقدر علمی ، فقهی، سیاسی و فرهنگی کشور ، موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم وارسته یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی بود که نقش آفرینی های وی در عرصه ها و مناصب مختلف از جمله در نخستین دوره وزارت اطلاعات، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادستانی کل کشور و دادگاه ویژه روحانیت و همچنین همت و کوشش مستمر این چهره خدوم در گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم‌السلام و بسط فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی ماندگار و الگویی از امانت، شجاعت و کارآمدی برای مجاهدان طریق آرمان های اسلام و انقلاب را برای امروز  و فردای جامعه بودیعت نهاده است.

این ضایعه تلخ و اندوهبار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، ‌خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و برای آن عالم پرهیزکار و با اخلاص از درگاه خداوند متعال رحمت ، مغفرت و علوّ درجات و همنشینی با پیامبراعظم (ص) و برای بازماندگان ارجمند صبر ،شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25348
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها