• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

اخبار ویژه

مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی و حاج ابراهیم عزیزی اعلام حمایت موسسه شهید سردار تهرانی مقدم در استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی اعلام حمایت اتحادیه تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران فصلی استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟ سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید همایش باشکوه گردهمایی ایلات و عشایر در حمایت از دکتر سید اسماعیل حسینی در مهدیه صدرا برگزار شد / مردی از جنس مردم تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات وزیر کشور:‌ تهران گام مهمی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برداشت معاون رئیس جمهور: دولت در جریان قرارداد شهرداری با چین قرار داشت شهردار تهران: سه عضو شورای شهر و چهار وزارتخانه در جریان قرارداد با چین بودند تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

2

مرد افشا کننده اطلاعات شخصی همسر سابقش در کرمانشاه دستگیر شد

  • کد خبر : 16871
  • 23 آبان 1400 - 16:56
مرد افشا کننده اطلاعات شخصی همسر سابقش در کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سرهنگ “علی عباسی کسانی” عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از مراجعه خانمی ۶۵ ساله به پلیس فتا مبنی بر انتشار اطلاعات شخصی وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام کارهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


سرهنگ “علی عباسی کسانی” عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از مراجعه خانمی ۶۵ ساله به پلیس فتا مبنی بر انتشار اطلاعات شخصی وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام کارهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری عامل انتشار اطلاعات شخصی فرد شاکی که همسر سابق وی بود، شدند.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد چندی پیش و پس از ۴۰ سال زندگی مشترک به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته از وی جدا شده است.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: این فرد ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه اش را انتقام گیری از همسر سابقش اعلام کرد.

وی تاکید کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام‌جویی نیست و برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر و اطلاعات شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب می شود.

دستگیری سارق حرفه ای در جوانرود 

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری سارق حرفه ای در این شهر و اعتراف وی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ “هوشنگ مبارکی” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مبارکی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت منزل، ساختمان های نیمه کاره و قطعات و محتویات خودرو از معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف هزار حبه قرص روانگردان

فرمانده انتظامی جوانرود در ادامه از کشف هزار حبه قرص روانگردان در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از فعالیت ۲ نفر در کار توزیع رص های روانگردان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مبارکی در پایان با اشاره به کشف هزار حبه قرص روانگردان از مخفیگاه ۲ متهم، گفت: هردوی آن ها دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16871
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها