• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

تشکیل تعاونی اشتغال و تولید در ادارات فارس به همت شورای اسلامی استان فارس/ شوراهای اسلامی فارس به راه اندازی نهضتی از صنایع تبدیلی کمک کنند تبریک شوراها از سوی رئیس شورای اسلامی استان فارس برگزاری جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور استاندار فارس/ لزوم اختصاص ساختمان اداری برای شورای اسلامی استان فارس دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند

2

مرگ ۱۷۷ نفر دیگر بر اثر کرونا/شناسایی ۸۴۲۷ مبتلای جدید

  • کد خبر : 10114
  • 09 آبان 1400 - 13:10
مرگ ۱۷۷ نفر دیگر بر اثر کرونا/شناسایی ۸۴۲۷ مبتلای جدید

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه نهم آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه نهم آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۶۳۸ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

تا کنون ۵ میلیون ۵۰۸ هزار و ۸۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین سه هزار و ۸۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق یک میلیون و ۴۹ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته در کشور

تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۹۳۷ نفر دُز اول، ۳۴ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۸۸ هزار و ۶۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۷ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۲۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک‌میلیون و ۴۹ هزار و ۱۵۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، گرچه طی ماه های اخیر به پشتوانه رویکرد دولت سیزدهم در افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون تلفات کرونا کاهش یافته اما هر گونه عادی سازی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی می تواند طغیان مجدد ویروس را رقم بزند.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری روز شنبه یکم آبان ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه مهم‌تر از تعداد دز واکسن تزریقی، صیانت از سلامت مردم است، گفت: اقناع افکار عمومی در موفقیت مقابله با کرونا یک ضرورت است و باید تلاش کرد سطح رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیب نزولی به صعودی بازگردد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه نیز گفت:‌ هنوز بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید رحالت آماده‌باش بمانیم و امیدوارم با انجام واکسیناسیون سراسری در ماه‌های آینده، در وضعیت بهتری قرار بگیریم. 

بر این اساس کلیدی ترین ابزار دفاعی در برابر ویروس کرونا و خیز ششم آن، در کنار واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی است و بدون شک می توان در صورت بروز این خیز، سر به سلامت برد و مانع از تجربه مرگبار خیز پنجم کرونا شد.

۱۰۷۱

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10114
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها