• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

مصوبات هیات مقررات‌زدایی، ضمانت اجرایی خواهند داشت

  • کد خبر : 6055
  • 28 مهر 1400 - 12:24
مصوبات هیات مقررات‌زدایی، ضمانت اجرایی خواهند داشت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این دیدار، رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به ارایه گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این دیدار، رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ چهارماه زودتر از موعد قانونی و نیز نظارت مستمر بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ در مقاطع دوماهه، این اقدام را فرصت مناسبی برای دولت جهت تدوین بودجه کارآمدتر و اثربخش‌تر برای سال آینده دانست و از وزارت اقتصاد و خزانه‌داری کل کشور بابت همکاری در این اقدام تحولی، صمیمانه تشکر کرد.

احسان خاندوزی نیز با ارزشمنددانستن سرعت عمل دیوان محاسبات در تسلیم گزارش تفریغ بودجه، از رئیس کل دیوان محاسبات درخواست کرد در روند اصلاحات اقتصادی کشور، این وزارتخانه را یاری کند.

در این جلسه، موضوع مصوبات هیات مقررات‌زدایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد دیوان محاسبات جهت ضمانت اجرای بهتر مصوبات این هیات، همکاری داشته باشد.

از دیگر تصمیمات مهم این جلسه، توافق برای همکاری بیشتر خزانه‌داری کل کشور جهت ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در زمانی زودتر از شهریورماه بود.

لزوم اقدام عملی برای اصلاح ساختار بودجه و تاکید بر گریزناپذیربودن از آن، از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود که رئیس کل دیوان محاسبات کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اذعان به آن، تاکید داشتند از مهمترین اقدامات در تحقق این امر، تقدم داشتن تعیین منابع بر تصویب مصارف است.

تعیین نقش همه بخش‌ها از جمله صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌های ذیل آنها، شهرداری‌ها و همه نهادهای عمومی غیردولتی در توسعه کشور از دیگر توافقات این جلسه بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6055
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها