• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

مطالعات در بحث فضای مجازی حوزه کودکان ضعیف است/ تأثیرپذیری بسیار زیاد کودکان از فضای مجازی

  • کد خبر : 14798
  • 19 آبان 1400 - 13:54
مطالعات در بحث فضای مجازی حوزه کودکان ضعیف است/ تأثیرپذیری بسیار زیاد کودکان از فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۵۴ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ شناسه خبر: ۱۷۸۳۲۲۱ معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: تأثیرپذیری کودکان از فضای مجازی بسیار زیاد است، تأثیری که یک پویانمایی یا بازی رایانه‌ای و موبایلی بر کودک می‌گذارد، شاید موارد دیگر نداشته باشد، مطالعات در حوزه فضای مجازی بر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۵۴
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
شناسه خبر: ۱۷۸۳۲۲۱

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: تأثیرپذیری کودکان از فضای مجازی بسیار زیاد است، تأثیری که یک پویانمایی یا بازی رایانه‌ای و موبایلی بر کودک می‌گذارد، شاید موارد دیگر نداشته باشد، مطالعات در حوزه فضای مجازی بر کودکان بسیار پایین است یا اکثراً وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ موسوی معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: فضای مجازی و رسانه به‌عنوان یک ابزار در بحث تأثیرگذاری در جامعه مطرح می‌شود.

وی افزود: فضای مجازی می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد، هم می‌تواند در جبهه دشمن به کمک ما بیاید و هم می‌توانیم با استفاده صحیح و تولید محتوی قوی از این فضا در تقویت نگرش‌‌ها، باورها و عقاید گام مثبتی برداریم.

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ادامه داد: رویداد تولید محتوی دیجیتال تخصصی بسیج که در حوزه‌های مختلف تولید انیمیشن، نرم‌افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی برگزار شد، می‌تواند نقش به سزایی در تولید محتوی به‌ویژه برای کودکان داشته باشد.

موسوی عنوان کرد: تأثیرپذیری کودکان از فضای مجازی بسیار زیاد است، تأثیری که یک انیمیشن یا بازی رایانه‌ای و موبایلی بر کودک می‌گذارد، شاید موارد دیگر نداشته باشد، مطالعات در حوزه فضای مجازی بر کودکان بسیار پایین است یا اکثراً وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: کار عظیمی که فضای مجازی بسیج در برگزاری رویداد تولید محتوی دیجیتال تخصصی در سراسر کشور انجام می‌دهد می‌تواند باعث تغییر و تحول در تبیین مباحث اعتقادی، ترویج و نشر اعتقادات و باورهای ایرانی و اسلامی و… شود.

معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: نیاز مبرم امروز جامعه تولید محتوی دیجیتال بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی است، باید به سمت تولید محتوی و ترویج سواد رسانه برویم تا دشمن نتواند در عرصه جنگ نرم کاری از پیش ببرد و اهداف و سیاست‌های خود را پیاده‌سازی کند.


انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14798
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها