• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   تأمین آب در آذربایجان غربی پایدار است آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است

30

مطهری: تسلیم نمی‌شویم/ لک باید حواسش به تیم باشد

  • کد خبر : 25560
  • 14 فروردین 1401 - 17:36
مطهری: تسلیم نمی‌شویم/ لک باید حواسش به تیم باشد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما همیشه جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی‌شویم و به قهرمانی امیدواریم. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان هوادار است. با […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما همیشه جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی‌شویم و به قهرمانی امیدواریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان هوادار است. با توجه به اخراج یحیی گل‌محمدی در آخرین دیدار تیمش در هفته بیست‌وسوم برابر استقلال و محرومیت در دیدار برابر هوادار، حمید مطهری به عنوان مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد.

مطهری با بیان این که صعود تیم ملی به جام‌جهانی را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم، درباره بازی با هوادار گفت: در بازی رفت هم فعال بودیم. شروع کار ما بعد از داربی این بازی است. چند روز تمرین کردیم و بازی دوستانه با تیم ملی امید داشتیم. سعی کردیم برای بازی با هوادار سرحال باشیم. تیم هوادار پر تلاش و دونده است و سعی می‌کنند فضاهای بازی را ببندند.

او ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و تنوع تاکتیکی داریم و سعی می‌کنیم فوتبال رو به جلو داشته باشیم و دست پر از بازی خارج بشویم. پرسپولیس همیشه جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی‌شویم و به قهرمانی امیدواریم. تیم ما ژن قهرمانی دارد و تا هفته سی‌ام تلاش می‌کنیم. ما بهانه نمی‌آورویم و سعی می‌کنیم در ادامه راه بهترین نتایج را بگیریم. آجرهایی به سمت افراد موفق پرتاب می‌شود اما ما سعی می‌کنیم از این آجرها ساختمان خوبی بسازیم. ما سعی می‌کنیم از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم.

مربی پرسپولیس درباره وضعیت حامد لک هم گفت: او مشکلی با کادر فنی ندارد و کادر فنی تمصمیم گرفته چند جلسه با تیم تمرین نکند. او باید همه حواسش به تیم باشد.

وی درباره نبود هوادران در بازی با هوادار هم گفت: وقتی هوادار باشد فوتبال رنگ و بوی خاصی دارد. تعجب می‌کنم چرا هواداران نیستند. ما از بودن هواداران انرژی می‌گیریم ولی از نبود آن‌ها محروم بودیم. به غیر از چند بازی هواداران را نداشتیم و خواهش می‌کنم کمک کنند هواداران بیایند. فوتبال ما جنگ شده و این خوب نیست. ما به عنوان بازیکن و مربی باید از فوتبال لذت ببریم و نباید مثل جنگ باشد.

مطهری در پاسخ به سوالی گفت: من درباره داوری داربی فقط یک نکته را می‌گویم. داوری داربی باید کسی باشد که بهترین و سرحال‌ترین فرد باشد. تصمیمات عجولانه باعث می‌شود به داور لطمه زده شود و تیم‌ها ضرر می‌کنند. همه چیز فوتبال در زمین رخ می‌دهد و حالا  اگر کسی کاری می‌کند به خودش مربوط است.

او درباراه وضعیت کریم باقری هم گفت: او واقعا کرونا داشت و حرف‌هایی که می‌زننند درست نیست.

مربی پرسپولیس درباره وضعیت قرعه ایران در جام‌جهانی هم گفت: جام‌جهانی رویداد بزرگی است و تیم‌ها در سطح بالایی هستند که به آن‌جا می‌رسند. گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر آسیایی بهتر است اما انگلیس تیم بسیار خوبی است، آمریکا هم همین‌طور است. باید برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ داشته باشیم تا بازیکنان در آمادگی کامل به تیم ملی اضافه  بشوند. همیشه در آخر فصل جام‌جهانی برگزار می‌شد و بازیکنان خسته و مصدوم به تیم ملی اضافه می‌شدند اما الان این‌گونه نیست. انگلیس سال‌هاست ساختار  فوتبال خود را تغییر داده از فوتبال سنتی و ارسال توپ‌های بلند به کارهای روی زمین رسیده است. با این حال تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند. این جوی که علیه کادر فنی تیم ملی وجود دارد حس خوبی نیست. آن‌ها زحمت کشیده‌اند و تیم را به جام جهانی برده‌اند و این که ۵۰ – ۵۰ درباره‌شان صحبت می‌کنند خوب نیست.

وی  درباره امتیازاتی که پرسپولیس از دست داده هم گفت: دوست ندارم درباره جزییات بازی فردا صحبت کنم اما آن‌ها خوب بازی را می‌بندند. آن‌ها از انتقال دفاع به حمله خوب هستند و در بخش ضربات ایستگاهی هم خوب کار می‌کنند. باید هوشمندانه بازی کنیم. ما “فری فرم” بازی می‌کنیم و باید خودمان را به تیم هوادار تحمیل کنیم.

مطهری درباره وضعیت وحید امیری هم گفت: او در بازگشت از تیم ملی مصدوم شده و دو هفته او را در اختیار نداریم. سیامک نعمتی هم مصدوم است. همیشه بازیکنانی را به تیم ملی دادیم اما با مصدومیت برگشتند. ام‌ آر آی آل‌کثیر می‌گوید رباط او پاره شده است اما برخی می‌گویند می‌تواند ادامه بدهد. او تمرین می‌کند و امیدوارم تصمیمی بگیرد که بتواند به فوتبالش ادامه بدهد.

او درباره زوج خط دفاع پرسپولیس هم گفت: یکی از دلایل موفقیت تیم‌ها ثبات است. ما در دفاع وسط چند گزینه داریم. خیلی‌ها با تیم ما زندگی نمی‌کنند. ما شرایط بازیکنان را به خوبی بررسی می‌کنیم اما به این حال به زوج ایده‌ال خودمان نرسیده‌ایم. ان‌شاالله به هماهنگی لازم می‌رسیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25560
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها