• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

0

معاون حزب موتلفه: بازاریان با اغتشاشگران همراهی نمی‌کنند

  • کد خبر : 29534
  • 17 مهر 1401 - 17:53
معاون حزب موتلفه: بازاریان با اغتشاشگران همراهی نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، با تاکید بر اینکه مشی عاملان فتنه سلب هر نوع آرامش از جامعه است و حتی به دنبال به مخاطره انداختن کسب و کار مردم هستند، اظهار داشت: به همین دلیل آنها امروز روی کسبه، اصناف و بازاریان تمرکز […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، با تاکید بر اینکه مشی عاملان فتنه سلب هر نوع آرامش از جامعه است و حتی به دنبال به مخاطره انداختن کسب و کار مردم هستند، اظهار داشت: به همین دلیل آنها امروز روی کسبه، اصناف و بازاریان تمرکز کرده‌اند تا امنیت اقتصادی مردم را نیز نشانه بگیرند.

این فعال سیاسی، کشته‌سازی و انتساب قتل آنها به پلیس و حافطان امنیت را از شگردهای آشوبگران برشمرد تا به هدف خود که سلب امنیت از کشور است، دست یابند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در انبوه‌سازی اغتشاشات و اجرای پروژه کشته‌سازی برای تحریک مردم گفت: هدف اصلی طراحان فتنه جاری، مقابله با ایران قوی است که آن را از مسیر تجزیه طلبی در کشور دنبال می‌کنند و در هر بخش برنامه خود را در تکمیل بخش قبل پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه پایان دادن به اغتشاش خیابانی کار پیچیده‌ای نیست؛ تصریح کرد: گاهی باید صبور بود تا مزدوران و عاملان اصلی جبهه نفاق و سرویس‌های موساد و سیا، نه فریب خوردگان و هیجان زدگان ماجراجو، شناسایی شوند.

عرب صادق تاکید کرد: دشمنان امروز در این جنگ ترکیبی و نرم با هرچه که دارند به جنگ نظام و امنیت نظام و حافظان امنیت مردم آمده‌اند. امروز در طراحی این فتنه که یک جنگ شناختی و ادراکی است و نه زمان دارد و نه مکان و طراحان با زیرساخت رسانه‌ای نوین در پی مشروعیت‌زدایی، اعتبارزدایی و اعتمادزدایی از نظام جمهوری اسلامی هستند و به مقدسات دینی و ولایت فقیه و رهبری حمله می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه هدف نهایی این فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تجزیه است، اظهار داشت: استمرار آشوب‌های خیابانی از اهداف مهم طراحان و آمران و برنامه اجرایی عاملان است.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر در این جنگ ترکیبی، عملیات روانی برنامه‌ریزی شده اتاق فکرهایشان، پای رسانه‌های معاند فارسی‌زبان در میان نباشد، عجیب است. نقشه راه اینها دروغ، رعب و غبارافکنی است و در این فتنه بر تقدس‌زدایی متمرکز شده‌اند.

عرب صادق با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع)، گفت: رهبری فرمودند گروه‌ها باید خط خود را از دشمن سریعاً جدا کنند بنابراین باید حتی کسانی که در حوادث اخیر سکوت کرده‌اند، جبران مافات کرده و موضع گیری مناسب در قبال فتنه گران داشته باشند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: خواص سیاسی که موضع گیری غلط یا اشتباه محاسباتی داشتند و یا تابع هدف خود را همسو با محور صهیونیستی آمریکایی سعودی تعریف کرده و محاسبات را بر این مبنا و اتفاقا با این هدف، درست نوشتند، باید گذشته را جبران کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره آغاز هفته وحدت، گفت: شیعه و سنی دو بال اسلام هستند و شیعیان و اهل تسنن با هم برادرند. وحدت شیعه و سنی از اندیشه‌هایی است که بخصوص در دوران معاصر و همزمان با استعمار و مشکلات سیاسی و بین‌المللی، مسلمانان در کنار هم و با دشمن مشترک مبارزه و استعمار آمریکایی را در منطقه شکست داده‌اند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی با قدردانی از هوشمندی مردم سیستان و بلوچستان در تشخیص به موقع عوامل استکبار و استعمار گفت: حمله منافقین در زاهدان در راستای اختلاف‌افکنی میان مردم به ویژه شیعه و سنی و بهره‌برداری تجزیه‌طلبانه در فتنه جاری در بعد مذهبی بود و باید مراقب دوگانه‌های دشمن باشیم؛ چرا که در این صحنه وحدت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و خصومت و جدایی همان چیزی است که آمریکا و صهیونیست دنبال می‌کنند.

عرب صادق خاطرنشان کرد: این روزها باید مراقب نفوذی‌های مذهبی باشیم که با تحریک و تهییج احساسات دینی آتش اختلاف بین شیعه و سنی را شعله‌ور نسازند و امروز تأکید مراجع عظام تقلید بر حفظ وحدت است و هرکس غیر از این عمل کند ابزار دست و عامل بی‌مزد و مواجب دشمن است و باید امتداد این حرکات بررسی شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29534
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها