• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

معاون رئیس جمهوری: ایثارگران حق بزرگی بر ما و نسل‌های آینده دارند

  • کد خبر : 15652
  • 20 آبان 1400 - 22:35
معاون رئیس جمهوری: ایثارگران حق بزرگی بر ما و نسل‌های آینده دارند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از ایثار، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با سه خانواده معظم شهید و جانباز دیدار و گفت‌ وگو کرد. قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهیدان «داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور» و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از ایثار، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با سه خانواده معظم شهید و جانباز دیدار و گفت‌ وگو کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهیدان «داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور» و جانبازان «محمدمهدی دژگانی» و «حسن رستم خانی» از مقام والا و ایثارگری شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل مادر شهیدان «خالقی‌پور» خطاب به خانم «فروغ منهی» مادر شهیدان خالقی‌پور گفت: توفیق نصیبمان شد که همزمان با نوای اذان مغرب، میهمان شما باشیم. به ما اجازه دهید در منزل شما اقامه نماز کنیم و برای ما و همه خدمتگزاران خانواده‌های معظم شهدا دعا کنید تا عاقبت به خیر شویم.

معاون رئیس جمهوری: ایثارگران حق بزرگی بر ما و نسل‌های آینده دارند

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه خاطره‌ای از شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» نقل کرد و افزود: به گفته «سردار دلها» که همواره همنشین خانواده معظم شهدا بود؛ «دعای مادران شهدا، مایه آرامش و برکت است» پس شما نیز ما را دعا کنید. می‌دانیم که با دعای شما خداوند از کارها گره‌گشایی می‌کند.

مادر شهیدان خالقی پور یکی از مادران نمونه زنجانی است که علاوه بر تقدیم سه فرزند خود، افتخار همسری جانباز دوران دفاع مقدس را دارد. اولین شهید این خانواده داود خالقی‌پور در سال ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون و دو شهید دیگر این خانواده نیز رسول و علیرضا به طور همزمان در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه در آغوش یکدیگر به فیض شهادت نائل آمدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در منزل «محمدمهدی دژگانی» جانباز دوران دفاع مقدس حضور یافت و گفت: امیدوارم که خداوند به شما و تمام جانبازانی که برای اسلام و کشور فداکاری کردند، توفیق عنایت کند. شما که ایثارگرانه جان خود را در دست گرفتید و به میدان دفاع از ارزش‌ها وارد شدید حق بزرگی بر ملت ایران و نسل‌های آینده دارید.

معاون رئیس جمهوری همچنین در جریان وضعیت درمانی این جانباز سرافزار قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با جانباز و آزاده سرافراز «حسن رستم‌خانی» دیدار و از صبر و ازخودگذشتگی آزادگان عزیز تجلیل کرد و در جریان وضعیت این جانباز و آزاده قرار گرفت.

در این دیدارها محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و رضا حاجی‌آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند و با اهدای لوح تقدیر از صبر و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15652
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها