• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

اخبار ویژه

صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی و حاج ابراهیم عزیزی اعلام حمایت موسسه شهید سردار تهرانی مقدم در استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی اعلام حمایت اتحادیه تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران فصلی استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟ سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید همایش باشکوه گردهمایی ایلات و عشایر در حمایت از دکتر سید اسماعیل حسینی در مهدیه صدرا برگزار شد / مردی از جنس مردم

2

معاون وزیر :اصلاح تعرفه ها برای افزایش انگیزه پزشکان بخش دولتی در دستور کار است

  • کد خبر : 28928
  • 14 شهریور 1401 - 19:34
معاون وزیر :اصلاح تعرفه ها برای افزایش انگیزه پزشکان بخش دولتی در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سعید کریمی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان ولایت قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت بهداشت به دنبال افزایش انگیزه پزشکان برای فعالیت در مراکز درمانی-بهداشتی بخش دولتی می باشد و در همین رابطه امسال فعالیت های خوبی انجام شده است. این مسوول گفت: رویکرد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سعید کریمی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان ولایت قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت بهداشت به دنبال افزایش انگیزه پزشکان برای فعالیت در مراکز درمانی-بهداشتی بخش دولتی می باشد و در همین رابطه امسال فعالیت های خوبی انجام شده است.

این مسوول گفت: رویکرد وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی افزایش ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی دولتی، ضمن حمایت و تقویت از مراکز درمانی بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: تلاش ها بر این است تعرفه های پزشکان را به بخش خصوصی نزدیک کنیم تا انگیزه پزشکان برای فعالیت در مراکز درمانی دولتی بالا برود.

معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در همین راستا سقفی نیز که در سال ۹۵ موجب محدود شدن درآمدهای اختصاصی بیمارستان های دولتی می شد نیز امسال با مصوبه هیات دولت اصلاح شد.

این مسوول گفت: حمایت های خوبی برای فعالیت دیگر اعضای کادر درمان از جمله پرستاران نیز تدارک دیده شده و به زودی عملیاتی می شود.

وی اظهار داشت: سیاست وزارت بهداشت این است تا شهروندان با هر توان مالی بتوانند به خدمات درمانی دسترسی مناسب داشته باشند.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستان های دولتی قزوین نسبت به میانگین کشوری پایین است و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم،افزود: پروژه های بزرگی برای رفع این مشکل تعریف شده که از جمله آنها می توان به بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین اشاره کرد که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور بودجه مناسبی برای تکمیل آن درنظر گرفته شده و تلاش می کنیم به اجرای این طرح سرعت ببخشیم.

معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی افزود: در همین راستا ساختمان جدیدی برای انتقال بیمارستان اعصاب و روان قزوین در نظر گرفته شده و تجهیزات لازم برای آن نیز از سوی وزارت بهداشت پیش بینی شده و در اختیار این استان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28928
   

نوشته های مشابه

12آذر
بازی درمانی در کودکان پرخاشگر
گزارش تحلیلی معاصر :

بازی درمانی در کودکان پرخاشگر

15آبان
درد بی درمان سوختگی در ایران
رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران سوخته(ققنوس) :

درد بی درمان سوختگی در ایران

08آبان
شناخت انواع هپاتیت
گزارش تحلیلی معاصر:

شناخت انواع هپاتیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها