• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

7
سخنگوی اپلیکیشن شاد

معرفی امکانات جدید نسخه وب «شاد»

  • کد خبر : 8878
  • 06 آبان 1400 - 1:00
معرفی امکانات جدید نسخه وب «شاد»
سخنگوی اپلیکیشن شاد امکانات جدید افزوده شده به نسخه وب شبکه شاد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسین صادقی، در این باره اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات نسخه وب شبکه شاد و سهولت دسترسی و بهره برداری کاربران از این امکانات، به تازگی خدمات جدیدی به نسخه وب شبکه شاد اضافه شده است.

وی افزود: قابلیت نخست، افزودن «رمزینه‌خوان» (QR CODE) است که جهت بهره‌برداری از محتوای کتب درسی، به امکانات گروه‌های کلاسی افزوده شده است. از آنجایی که این محتوا بر روی سایت «رشد» قرار گرفته، ترافیک مصرفی آن رایگان نخواهد بود.

سخنگوی اپلیکیشن شاد همچنین با اشاره به ایجاد امکان«گفت‌وگوی صوتی و تصویری» برای دانش‌آموزان و معلمان در نسخه وب گفت: امکان استفاده از ارتباط زنده تصویری(لایو) نیز برای کاربران نسخه وب فراهم شده است و از این پس دانش آموزان می توانند با معلم خود در محیط شاد ارتباط تصویری زنده برقرار کنند. البته در نسخه فعلی، امکان شروع لایو برای دانش آموز فراهم است ولی این امکان به جهت محدودیت هایی که برای Browser ها در نسخه وب وجود دارد، هنوز برای معلمان فراهم نشده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی شده در شبکه شاد ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است گفت: روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰  ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰  گفت‌وگوی صوتی در کلاس‌ها برقرار شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8878
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها