• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

1

 مقام اماراتی: به تهران سفیر اعزام می کنیم

  • کد خبر : 27621
  • 24 تیر 1401 - 19:50
 مقام اماراتی: به تهران سفیر اعزام می کنیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از شبکه روسیاالیوم، انور قرقاش امروز جمعه گفت که ابوظبی در آستانه اعزام سفیر خود به تهران است و می خواهد روابط خود را با ایران بازسازی کند. قرقاش تاکید کرد که «امارات متحده عربی بخشی از یک محور و ائتلاف علیه ایران نخواهد بود، حتی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به گزارش ایرنا از شبکه روسیاالیوم، انور قرقاش امروز جمعه گفت که ابوظبی در آستانه اعزام سفیر خود به تهران است و می خواهد روابط خود را با ایران بازسازی کند.

قرقاش تاکید کرد که «امارات متحده عربی بخشی از یک محور و ائتلاف علیه ایران نخواهد بود، حتی اگر اقدامات تهران در منطقه به تلاش‌های دیپلماتیک کمک نکند.»

 قرقاش وزیر مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور سیاست خارجی اواخر فروردین گذشته در سخنانی گفت که این کشور به دنبال بهترین روابط با ایران است.

وی در بخشی از صحبت‌هایش در نشستی با عنوان «امنیت و ثبات در جهان در حال تغییر ما، از نگاه امارات» افزود: با توجه به تحولات منطقه، باید با کشورهایی که سیاست‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی دارند، با تکیه بر مشترکات و تقویت آن و بدون تمرکز بر موارد اختلاف، امور را عاقلانه و منطقی مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: ما ایران را به عنوان یک همسایه می‌بینیم بنابراین به دنبال ایجاد بهترین روابط با آن هستیم.قرقاش در ادامه گفت: امارات در آسیب رساندن به هیچ یک از همسایگان خود به ویژه ایران، طرف یا شریک نخواهد بود و ما همیشه به دیپلماسی، گفت وگو و همکاری اقتصادی متوسل خواهیم شد.

وی افزود: ما باید مفاهیمی را ایجاد کنیم که به ثبات نظام منطقه‌ای کمک کند که مهمترین آنها احترام به حاکمیت دولت‌ها و رد مطلق استفاده از زور در روابط منطقه‌ای است.

قرقاش در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنین افزود که سلطه غرب بر نظام بین المللی با ظهور قدرت‌های جدید در روزهای پایانی خود است.

مشاور رئیس امارات متحده عربی پیش از این نیز در اظهاراتی در نشست اکسپو ۲۰۲۰ از تلاش کشورش برای همکاری با ایران و کاهش تنش‌های منطقه‌ای خبر داده بود.

این مشاور ارشد دولت امارات در ادامه سخنانش تاکید کرده بود: تمام هدف ما یافتن راهی برای همکاری عملی با ایران و اطمینان از وجود دستور کار برای ثبات و رفاه در منطقه است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27621
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها