• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

ملاقات بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم استان با مسئولین قضائی کرمانشاه در دو سال گذشته

  • کد خبر : 6527
  • 26 مهر 1400 - 19:11
ملاقات بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم استان با مسئولین قضائی کرمانشاه در دو سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان- توسلی زاده  در حاشیه ملاقات‌های مردمی امروز دادگستری استان که ۲۷۳ نفر را شخصا به حضور پذیرفته بودند، گفت: این مهم از چند جنبه قابل اعتناست؛ اول اینکه حضور و پذیرش مردم و بیان مشکلات آن‌ها رابطه ما را با مردم بهبود می‌بخشد و سبب شده است […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان- توسلی زاده  در حاشیه ملاقات‌های مردمی امروز دادگستری استان که ۲۷۳ نفر را شخصا به حضور پذیرفته بودند، گفت: این مهم از چند جنبه قابل اعتناست؛ اول اینکه حضور و پذیرش مردم و بیان مشکلات آن‌ها رابطه ما را با مردم بهبود می‌بخشد و سبب شده است ما بیشتر در جریان مشکلات جامعه و کاستی‌ها قرار گیریم.

وی اضافه کرد: شیوه ما در این ملاقات‌ها روش اقناعی است. با مردم سخن می‌گوییم و تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد، مشکلات آن‌ها را پیگیری و رسیدگی می‌کنیم و اگر منع و مانع قانونی باشد با ایشان صحبت می‌کنیم و سعی می‌کنیم با رضایت و قناعت از درب اتاق ما خارج شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه یادآور شد: روزی که تصدی دادگستری استان کرمانشاه را بر عهده گرفتیم به همه قول دادیم که هیچ مانعی بر سر راه ارتباط با مردم به صورت حضوری وجود نداشته باشد و با این تفکر دستگاه قضائی را به مأمنی برای مردم تبدیل کنیم. کما اینکه یکی از شاخصه‌های مردمی سازی دستگاه قضائی همین ارتباط رودررو و نزدیک با مردم است.

توسلی زاده با اشاره به آمار عملکرد ملاقات‌ها و شیوه پیگیری درخواست‌های مردمی تصریح کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار ملاقات کننده در استان کرمانشاه با مسئولین قضائی دیدار داشته اند. البته این آمار به تنهایی نمی‌تواند مفید فایده باشد و چنانچه بیان شد ما پیگیر تمامی درخواست‌ها تا حصول نتیجه و بر اساس راهکار‌های قانونی بوده ایم و اگر منعی بوده است با مراجعه کننده صحبت شده است و به اقناع ایشان کمک کرده ایم.

عالی‌ترین مقام قضائی استان کرمانشاه تأکید کرد: از مردم انتظار داریم تصمیمات قضائی را بپذیرند چرا که احکام بر اساس قوانین صادر می‌شود. اعتماد به دستگاه قضائی سبب می‌شود آرامش در جامعه حاکم شود. همکاران ما در سراسر استان تمام تلاش خود را برای رضایت مردم و کمک به حل مشکلات آن‌ها به کار گرفته اند.

 توسلی زاده با اشاره به ملاقات‌های حضوری در هفته گذشته و جاری گفت: در دوشنبه گذشته ۲۵۶ نفر و در این هفته ۲۷۳ نفر را شخصا به حضور پذیرفتم ضمن اینکه در طول هفته هر کسی هر درخواستی داشته است به آن رسیدگی شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله به روزی برسیم که مردم کمترین مراجعه به دادگستری کرمانشاه داشته باشند و برای حل اختلافات خود بدون مراجعه به دستگاه قضائی و با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین و از شیوه مصالحه، مشکلات خود را حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6527
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها