• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

ملاقات مردمی مقامات قضایی استان یزد با بیش از ۸ هزار نفر از ابتدای سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 8777
  • 02 آبان 1400 - 8:45
ملاقات مردمی مقامات قضایی استان یزد با بیش از ۸ هزار نفر از ابتدای سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضائیه در شش ماهه نخست سال جاری مقامات قضایی استان با بیش از ۸ هزار نفر ملاقات کردند. عباس زاده عنوان کرد: هدف از ملاقات چهره به چهره […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضائیه در شش ماهه نخست سال جاری مقامات قضایی استان با بیش از ۸ هزار نفر ملاقات کردند.

عباس زاده عنوان کرد: هدف از ملاقات چهره به چهره مسئولان قضایی، شنیدن حرف مردم به صورت مستقیم و اشراف بیشتر به مشکلات مراجعین است.

وی با اشاره به ملاقات با ۴۵ نفر به صورت میانگین در سراسر استان یزد توسط مسئولان قضایی، در روز، گفت: حضور و پذیرش مردم و استماع مشکلات آن‌ها در بسیاری موارد منجر به حل و فصل مشکلات و بهبود فرایند‌ها می‌شود و از سوی دیگر مقام‌های قضایی را در خصوص سایر رده‌های مدیریتی خود آگاه می‌سازد.

وی، اقناع مراجعین را هدف ملاقت ذکر کرد و گفت: فقدان دانش حقوقی و عدم اطلاع از روند‌های قضایی بسیاری از مردم را دچار چالش می‌کند که در این برنامه‌ها سعی می‌شود با توجیه و اقناع، تشریح مسائل قانونی رضایت آنان را نسبت به دستگاه قضایی جلب کرد.

عباس زاده،تصریح کرد: علاوه بر ملاقات مردمی مسئولان قضایی با مردم، تعداد ۷۵۴ مورد دیدار با مسئولان مرتبط، اقشار، نمایندگان صنوف و تشکل‌های مردمی در سراسر استان یزد نیز صورت گرفته است.

وی به عدم توقف برنامه‌های ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به بیماری کرونا برنامه ملاقات‌های مردمی به صورت حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد و در ایام پیک این بیماری این برنامه به صورت ویدئو کنفرانس و ایجاد بستر ارتباط تصویری پیگیری و دنبال شد.

عمده‌ترین تقاضای مراجعه کنندگان، تسریع و دقت در رسیدگی ها، تخفیف در مجازات همچنین اعمال ماده ۴۷۷ قانون بوده است.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8777
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها