• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

اخبار ویژه

تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند پیام تبریک حزب همت فارس بابت ورود دکتر سید اسماعیل حسینی به بهارستان حزب همت فارس درگذشت پدر همسر دکتر سید اسماعیل حسینی را تسلیت گفت سازمانی توانمند برای رفع امور عشایر باید شکل گیرد انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وکالت تلاش برای احقاق حق و حقیقت است

4

موضوع با زمان تناسب بیشتری داشته باشد/ تیم ها زمان تر وارد رویداد شوند

  • کد خبر : 12213
  • 14 آبان 1400 - 10:16
موضوع با زمان تناسب بیشتری داشته باشد/ تیم ها زمان تر وارد رویداد شوند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۱:۱۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ شناسه خبر: ۱۷۸۱۷۱۸ مطالبه تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان سمنان؛ در حاشیه برگزاری سومین رویداد دیجیتال بسیج استان سمنان، تیم های شرکت کننده نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقا سطح رویداد ها بیان کردند. به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۱:۱۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
شناسه خبر: ۱۷۸۱۷۱۸

مطالبه تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان سمنان؛

در حاشیه برگزاری سومین رویداد دیجیتال بسیج استان سمنان، تیم های شرکت کننده نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقا سطح رویداد ها بیان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان سمنان در حال برگزاری است. در حاشیه این رویداد با تنی چند ازتیم های شرکت کننده به گفتگو پرداختیم.

در رویداد امسال تیم ها از نظر تعداد و تخصص حرفه ای تر شده اند

امید حدیدی یکی از شرکت کنندگان این رویداد در رشته نرم افزارهای موبایلی از شهرستان میامی است که تجربه رویداد را در سال های گذشته نیز دارد.
حدیدی از تیم لیدر بخش توسعه اندروید شرکت لیمو است و ۷سالی است به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.

وی سطح رویداد امسال در مقایسه با سال های گذشته را بسیار خوب ارزیابی  کرد و گفت: تیم ها از نظر تعداد و تخصص توانمند تر شده اند.

به گفته این تولید کننده محتوا، رویداد باید حرفه ای برگزار و خروج قابل قبولی ارائه شود به همین جهت افرادی که در این رویداد ها شرکت می کنند باید دوره های بیشتری را در زمینه نرم افزاری و تخصصی  بگذارنند تا با قدرت بیشتری در دوره شرکت کرده و بتوانند در آینده با بهره گیری از این رویدادها کسب درآمد را برای خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه سطح استان سمنان در انیمیشن سازی خوب است، اظهار کرد: تولید کنندگان استان در حوزه نرم افزارهای موبایلی باید توانمند تر شوند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

دوره های تخصصی تر برگزار شود

زهرا مظاهری یکی دیگر از شرکت کنندگان این رویداد از شهرستان سمنان است که تجربه خضور در این رویداد ها را ندارد و برای اولین بار در گروه پویا نمایی در این رویداد شرکت کرده است.

مظاهری که دانشجوی رشته انیمیشن است در زمینه حوزه های موشن گرافیک و انیمیشن فعالیت می کند،سطح گروهها را خوب ارزیابی می کند و تعامل و ارتباط گروه ها با یکدیگر را موجب رشد و توسعه انها می داند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

این تولید کننده محتوا، پیشنهاد می کند که باید دوره ها تخصصی تر برگزار شود و مدت دوره بیشتر باشد تا با فرصت بیشتری ساخت انیمیشن ها انجام شود.

به گفته این شرکت کننده، گروهها می توانند با یکدیگر ارتباطات بیشتری برقرار کنند و در شکل گیری ایده های خلاقانه تاثیر گذار باشند.

 موضوع با زمان تناسب بیشتری داشته باشد

محمد حسین ملکیان نویسنده و کارگردان انیمیشن از شهرستان شاهرود که تجربه چند ساله در رویداد های تولید محتوا را دارد در رابطه با سطح گروه های شرکت کننده در این دوره گفت: امسال به نسبت سال های گذشته استقبال گسترده ای از رویداد شده و تعداد تیم های شرکت کننده افزایش یافته است.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

این تولید کننده محتوا می گوید: موضوع هایی که باید ظرف ۴۸ ساعت برای آن انیمیشن ساخته شود در کوتاهی زمان متناسب باشد تا بتوان طراحی های قابل قبول تری را ایجاد کرد.

به گفته این شرکت کننده، استان سمنان در مقایسه با استان های دیگر از توان و ظرفیت خوبی برخوردار است و البته با آموزش های بهتر سطح استان ارتقا پیدا می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12213
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها