• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

موفقیت به سبک گرشاسبی و نکونام! 

  • کد خبر : 24451
  • 05 اسفند 1400 - 16:36
موفقیت به سبک گرشاسبی و نکونام! 

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان تیم فولاد خوزستان پس از نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی لیگ بیست و یکم، با بازگشت نکونام و خریدهای با کیفیت در نقل و انتقالات دوباره به همان تیم قابل احترام فوتبال تبدیل شده است. فولاد خوزستان فی النفسه باشگاه دوست داشتنی و مهمی در فوتبال ایران […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان تیم فولاد خوزستان پس از نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی لیگ بیست و یکم، با بازگشت نکونام و خریدهای با کیفیت در نقل و انتقالات دوباره به همان تیم قابل احترام فوتبال تبدیل شده است.

فولاد خوزستان فی النفسه باشگاه دوست داشتنی و مهمی در فوتبال ایران است؛ جنوبی های باصفا از همان نسل کعبی، بداوی، مبعلی، منتظری، میرزاپور، کاملی مفرد و… با معرفی ستاره هایی که در لیگ برتر قهرمان شدند و سال ها در تیم ملی از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کردند، جایشان را در قلب فوتبال دوستان بازکرده و این مسیر را با افشین، رحمانی، والی، کرمی، جماعتی و بالا بردن دومین جام قهرمانی لیگ برتر ادامه دادند. سرخپوشان دیار کارون پس از چند فصل کم فروغ، اما دو فصل فوتبالی گذشته شاهکار کردند و برای نخستین بار قهرمانی در حذفی را جشن گرفتند و هم برای دو بار سهیمه آسیا را کسب کردند.

به گزارش ایسنا،  لیگ برتر امسال اما برای فولاد و هوادارانش حال و هوای متفاوتی دارد؛ تیم قهرمان دستخشوش تغییرات شد و ۴ نمایش ضعیف و غیر قابل دفاع دارد. این شرایط با تغییر کادر فنی همراه شد و پس از آن نوار ناکامی ها قطع و فولاد به جبران امتیازهای از دست رفته برآمد و توانست قهرمانی سوپرجام فوتبال کشورمان را هم بالای سر ببرد. این قهرمانی امید فولاد را به ادامه مسیر لیگ بیشتر کرد. 

فولادی که ۲ فصل از گرفتن بازیکن محروم بود این بار فرصت نقل و انتقالات نیم فصل را غنیمت شمرد و با جذب برترین های لیگ ضمن تجدید قوا، نفراتی را گرفت که هر کدام در ادامه لیگ برتر و رقابت های آسیایی می توانند عصای دست نکو باشند؛  خریدهای فولاد در این ۳ بازی با به ثمر رساندن ۴ گل و ۷ امتیاز نشان دادند که فولاد دست روی نفرات خوبی گذاشته است.

پس از گل ۳ امتیازی هفته هفدهم آقاسی مقابل آلومینیوم، نوبت به خلعتبری این ستاره باتجربه و کهنه‌کار رسید که تنها ۴ دقیقه پس از حضور در زمین گل تساوی بخش تیمش را در هفته هجدهم به مس کرمان بزند و مانع از شکست فولاد شود. هفته ۱۹ هم نوبت نمایش رضاوند و شیری بود که از جمع سرخابی های پایتخت به نفرات نکونام اضافه شدند؛ آنها با ۲ سوپرگل نشان دادند که فولاد پول هایش را جای درستی خرج کرده است.

فولاد اکنون با حفظ مهره های شش دانگ و ۳ بازیکن توانمند خارجی خود در بیشتر خطوط و با خریدهای بسیار خوبی که داشته می تواند در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا حرف برای گفتن داشته باشد؛ این موضوع البته در کنفرانس خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان هم از سوی جواد نکونام سرمربی فولاد مطرح شد، آنجا که او از کیفیت بالای بازیکنان جدیدش سخن گفت و از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و دیگر مدیران فولاد خوزستان برای به خدمت گرفتن این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تقدیر و تشکر کرد.

در پس این موفقیت ها شاید بی راه نباشد که گرشاسبی را «منجی» فولاد در این برهه از زمان بنامیم. او که در بین تهران – اهواز و درخواست هواداران پرسپولیس، تیم استان خود را انتخاب کرده، با تجربه ای که دارد توانسته با مدیریت شرایط، مسیری هموار را پیش راه نکو و شاگردانش بگذارد تا بدون دغدغه فقط ذهنشان معطوف مستطیل سبز و موفقیت تیم باشد. حضور گرشاسبی در فوتبالی که برخی مدیران آن یکشبه و با حمایت بالادستی ها انتصاب می‌شوند نعمت بزرگی است که اکنون قسمت فولاد شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24451
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها