• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور

زائران ایرانی طبق روال عادی از عراق بازمی‌گردند

  • کد خبر : 28749
  • 09 شهریور 1401 - 1:14
زائران ایرانی طبق روال عادی از عراق بازمی‌گردند
طلوع سیاست / سید مجید میراحمدی سه شنبه شب درباره بازگشایی مرزها افزود: بازگشایی مرزها را فردا چهارشنبه اعلام می‌کنیم البته چشم انداز و جمع بندی ما این است که این اتفاق فردا خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سید مجید میراحمدی سه شنبه شب درباره بازگشایی مرزها افزود: بازگشایی مرزها را فردا چهارشنبه اعلام می‌کنیم البته چشم انداز و جمع بندی ما این است که این اتفاق فردا خواهد افتاد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره بازگشت زائران جامانده از شهر نجف گفت: زائران طبق روال عادی به کشور بر می‌گردند اما برای بازگشت جاماندگان پروازی فرستاده می‌شود.

میراحمدی درباره عودت مبلغ بلیت‌های زائرانی که نتوانستند به عراق بروند، تصریح کرد: این موضوع با مسئولان ذیربط در میان گذاشته شده و آنها در این باره اطلاع رسانی می‌کنند.

وی درباره مصوبات امشب جلسه کمیته حمل و نقل استاد اربعین گفت: حماسه اربعین حسینی امسال با شکوه‌تر و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و میزان اشتیاق مردم چشمگیر است.

میراحمدی درباره آمار ثبت نام در سامانه سماح افزود: شمار ثبت نام کنندگان از مرز از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشته و در این یک روز، ثبت‌نام نزولی نداشته‌ایم و ثبت نام یک میلیون و ۲۶۲ هزار نفر هم قطعی شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: بنابراین اجازه داده نشده هیچ گونه تأخیری در تصمیمات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ۹ هزار دستگاه از سوی وزارت راه و شهرسازی آماده و برنامه ریزی شده، گفت: موضوع در اختیار گرفتن این دستگاه‌های حمل و نقل را از وزارتخانه‌ها و شرکت‌ها پیگیری می‌کنیم و استانداران کلانشهرها را موظف کردیم این مسئله مهم و حساس را با مسئولیت خود راهبری و دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28749
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها