• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

میزبانی مهران از ۶۵ درصد زائران اربعین/ امسال ۴میلیون تردد از این مرز پیش‌بینی می‌شود

  • کد خبر : 26688
  • 02 خرداد 1401 - 15:01
میزبانی مهران از ۶۵ درصد زائران اربعین/ امسال ۴میلیون تردد از این مرز پیش‌بینی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسین بهرام‌نیا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، با اشاره به تمهیدات فراهم شده برای سفر زائران اربعین گفت: خوشبختانه در ارتباط با تسهیل رفت و آمد زوار عتبات، از سال گذشته جلساتی تشکیل شد که تا زمان مراسم اربعین ادامه دارد.  وی افزود: معاونان امنیتی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسین بهرام‌نیا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، با اشاره به تمهیدات فراهم شده برای سفر زائران اربعین گفت: خوشبختانه در ارتباط با تسهیل رفت و آمد زوار عتبات، از سال گذشته جلساتی تشکیل شد که تا زمان مراسم اربعین ادامه دارد. 

وی افزود: معاونان امنیتی و عمرانی وزارت کشور از مسیر رفت و آمد زائران که به مهران ختم می‌شود و همچنین از جاده‌ها، گذرگاه‌ها و تونل‌های در دست اقدام بازدید میدانی انجام دادند.

استاندار ایلام با بیان این‌که امسال به صورت قطعی بنا داریم جاده مرزی مهران چهار بانده شود، گفت: زیرساخت‌ها مانند سایه‌بان‌ها و پایانه برکت در مهران در دست تکمیل است و برای رفاه حال زوار، تعداد سرویس‌های بهداشتی افزایش یافته‌ و آبسردکن‌ و اقامتگاه‌های لازم نیز در مسیر ایجاد خواهیم کرد. 

وی با اشاره به نشست فرماندار مهران با فرماندار بدره در عراق اظهار داشت: فرماندار ایلام در این نشست به تقویت اینترنت و تردد زائران و همچنین ایجاد کارخانه یخ در مرز زرباطیه تأکید کرد چون تفاوت ترخیص زائران از مرز ایران و پذیرش آنان در مرز عراق کاملاً محسوس است.

بهرام‌نیا از جمله مصوبات ستاد اربعین برای استان ایلام را تکمیل زیرساخت‌ها و معرفی ۱۳ استان معین برشمرد و درباره تعداد زائرانی که از مرز مهران به عتبات عالیات در ایام اربعین می‌روند، گفت: طبق نظرسنجی‌های مردمی و آمار در اختیار، قبل از کرونا ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد داشتند و امسال در این مرز میزبان حدود ۴ میلیون زائر خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26688
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها