• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2
رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک

نشست فوق‌العاده رئیس حوزه قضایی کهریزک به‌منظور مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز برگزار شد

  • کد خبر : 4791
  • 14 مهر 1400 - 9:06
نشست فوق‌العاده رئیس حوزه قضایی کهریزک به‌منظور مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز برگزار شد
نشست فوق‌العاده آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی کهریزک با معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری و شهرداران کهریزک و باقرشهر و دهیاران در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز و در خصوص تفهیم موارد ترک فعل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نشست فوق‌العاده آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی کهریزک با معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری و شهرداران کهریزک و باقرشهر و دهیاران در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز و در خصوص تفهیم موارد ترک فعل برگزار شد.

رئیس حوزه قضایی کهریزک با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تعیین رویه‌ای واحد جهت جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجازی است که در سطح شهر و بخش به وضوح دیده می‌شود.

ناصر پیرسرایی افزود: تفکیک وظایف هر یک از دستگاه‌ها، از جمله جهاد کشاورزی، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز تفهیم شد و در این رابطه تذکراتی در زمینه لزوم همکاری و عدم ترک فعل به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: در شرایط فعلی آنچه قانون‌گذار به دهیاران و شهرداران اجازه داده، باید اجرایی شود و بر اساس قانون، شهرداری متولی صدور جواز ساختمان است و مکلف است هرگونه اقدامی را که علیه مفاد پروانه و خلاف اصول شهرسازی باشد را رأساً با قدرت اجرایی، فورا رسیدگی کند.

پیرسرایی با اشاره به پیگیری جدی موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک تصریح کرد: نامه‌هایی به دو شهردار بخش کهریزک ابلاغ شده که می‌بایست کلیه اقدامات مقابله‌ای را در یک سال گذشته به حوزه قضایی اعلام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دهیاری‌ها نیز بر اساس بند ۱۰ ماده ۱۰اساسنامه باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف، حتماً گزارش را به مراجع مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4791
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها