• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

0

نشست مشترک سعید محمد با نایب رییس کمیته عالی برگزاری و میراث جام جهانی قطر برگزار شد

  • کد خبر : 25903
  • 17 آوریل 2022 - 15:14
نشست مشترک سعید محمد با نایب رییس کمیته عالی برگزاری و میراث جام جهانی قطر برگزار شد

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از کیش : در این نشست دکتر محمد ضمن قدردانی از حضور یاسر عبدالله الجمال در جزیره کیش، به ظرفیت های گسترده مناطق آزاد بویژه جزیره کیش اشاره و گفت: در حال آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از هواداران فوتبال هستیم و زیرساخت های جزیره کیش برای […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از کیش : در این نشست دکتر محمد ضمن قدردانی از حضور یاسر عبدالله الجمال در جزیره کیش، به ظرفیت های گسترده مناطق آزاد بویژه جزیره کیش اشاره و گفت: در حال آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از هواداران فوتبال هستیم و زیرساخت های جزیره کیش برای کمک به برگزاری مسابقات جام جهانی در حال آماده شدن است.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری جام جهانی در قطر فرصتی ارزشمند برای خاورمیانه است و کیش و قشم می توانند از این فرصت ارزشمند برای توسعه خود استفاده کنند.

یاسر عبدالله جمال هم در ادامه از حضور در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از دیدن تبلیغات مربوط به جام جهانی و اعلام آمادگی کیش برای پذیرش هواداران خرسند شدم و حس کردم این آمادگی به معنای واقعی وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: استقبال هواداران از جام جهانی به قدری است که قطعا زیرساخت های اقامتی کیش می تواند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

در این دیدار مهدی کشاورز هم اظهار داشت: حضور هیأت بلند پایه قطری را به فال نیک می گیریم و امیدواریم از مزیت جام جهانی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران خصوصا مناطق آزاد کیش و قشم و فرصتهای سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم.

در پایان مقرر شد تعامل جزیره کیش با یاسر عبدالله جمال جهت دستیابی به یک برنامه اجرایی مشترک ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25903
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها