• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

نفت یک درصد سقوط کرد

  • کد خبر : 8608
  • 05 آبان 1400 - 13:18
نفت یک درصد سقوط کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست قیمت نفت پس از انتشار آماری که رشد بیش از حد انتظار ذخایر نفت خام و سوخت آمریکا در هفته گذشته را نشان داد، در معاملات روز چهارشنبه کاهش پیدا کرد. به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با یک دلار و ۱۳ سنت معادل ۱.۳ درصد کاهش، به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

قیمت نفت پس از انتشار آماری که رشد بیش از حد انتظار ذخایر نفت خام و سوخت آمریکا در هفته گذشته را نشان داد، در معاملات روز چهارشنبه کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با یک دلار و ۱۳ سنت معادل ۱.۳ درصد کاهش، به ۸۵ دلار و ۷ سنت در هر بشکه رسید. معاملات نفت برنت روز سه شنبه در بالاترین قیمت هفت سال اخیر بسته شده بود.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا یک دلار و ۴۴ سنت معادل ۱.۷ درصد کاهش پیدا کرد و به ۸۳ دلار و ۲۱ سنت در هر بشکه رسید. شاخص نفت آمریکا در معاملات روز گذشته ۱.۱ درصد صعود کرده بود.

گزارش موسسه امریکن پترولیوم نشان داد ذخایر نفت خام در هفته منتهی به ۲۲ اکتبر، ۲.۳ میلیون بشکه رشد کرد که بالاتر از پیش بینی رشد ذخایر به میزان ۱.۹ میلیون بشکه از سوی تحلیلگران بود. ذخایر بنزین به میزان ۵۰۰ هزار بشکه و ذخایر سوختهای دیگر به میزان یک میلیون بشکه افزایش یافت در حالی که پیش بینی شده بود هر دو ذخایر کاهش داشته باشند.

تحلیلگران می‌گویند با رشد قیمت نفت برنت در هشت هفته گذشته و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در ۱۰ هفته گذشته، قیمتها وضعیت بیش خرید پیدا کرده‌اند.

کِرِگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در این باره اظهار کرد: ممکن است شاهد سودگیری در معاملات نفت برنت و وست تگزاس اینترمدیت باشیم که برای بازار مطلوب خواهد بود.

سطح مخازن نفت در کاشینگ اوکلاهاما که هاب تحویل معاملات نفت وست تگزاس اینترمدیت است، افت بیشتری نسبت به سه سال گذشته پیدا کرده است و بهای معاملات آتی نشان می‌دهد که عرضه به مدت ماهها در سطوح فعلی خواهد ماند.

بر اساس گزارش رویترز، اما مسیر ناهموار احیای جهان از بدترین بحران سلامتی ۱۰۰ سال گذشته و متاثر شدن چندین ماهه تقاضا برای نفت از شیوع پاندمی کووید باعث ایجاد تردیدهایی نسبت به ثبات قیمتها شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8608
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها