• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

نماینده مهریز: هدف دولت در طرح تحول اقتصادی، حذف دلالان است

  • کد خبر : 27517
  • 16 تیر 1401 - 19:25
نماینده مهریز: هدف دولت در طرح تحول اقتصادی، حذف دلالان است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در کارگروه توسعه مهریز افزود: اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها برای اقتصاد کشور ضروری است ولی برخی افراد که دست آنها از ثروت‌اندوزی با ارز ترجیحی قطع شده است، به دنبال ایجاد موانع بر سر راه اجرای این طرح هستند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در کارگروه توسعه مهریز افزود: اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها برای اقتصاد کشور ضروری است ولی برخی افراد که دست آنها از ثروت‌اندوزی با ارز ترجیحی قطع شده است، به دنبال ایجاد موانع بر سر راه اجرای این طرح هستند.

وی بابیان اینکه باید یارانه‌ها مستقیم به حساب خانوارها واریز شود و دولت با همکاری مجلس بر اساس شرایط نسبت به افزایش آن اقدام کنند، ادامه داد: اگر دولت سیزدهم با همکاری مسئولان و همیاری مردم در اجرای کامل این طرح با نظارت بر بازار و توزیع عادلانه یارانه‌ها موفق عمل کند، نتایج خوبی برای اقتصاد ایران به دنبال دارد.

پرداخت عوارض معادن مطالبه به حق مردم 

رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه همکاری معادن در پرداخت حقوق جامعه را خواستار شد و گفت: معادن و صنایع باید با پرداخت عوارض به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند.

صباغیان ادامه داد: شهرداری مهریز دارای کمترین درآمد و از روستاهای محروم زیادی برخوردار است اما معادن و صنایع زیاد این  شهرستان که دارای درآمدهای کلان هستند، نسبت به پرداخت عوارض و انجام مسئولیت‌های اجتماعی بی‌توجهی می کنند.

وی اظهار کرد: به حکم قانون لازم است تا صنایع و معادن نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند و در این خصوص به همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان بیش از گذشته نیاز است تا در نشستی با حضور صاحبان صنایع و معادن نسبت به تعریف و آگاه‌سازی مسئولیت‌های اجتماعی و پرداخت عوارض توسط آنها اقدام مناسب صورت گیرد.

پاسگاه شهید مدنی جابجا می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی از جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز خبرداد و افزود: زمین مورد نیاز برای انتقال پاسگاه شهید مدنی در نظر گرفته شده و نیاز به کمک‌های اولیه خارج اعتبارات دولتی برای جابجایی این پاسگاه است.

صنایع و معادن مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهد 

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز نیز در این نشست گفت: تاکنون معادن و صنایعی که در این شهرستان وجود دارد، طبق قانون به مسئولیت اجتماعی خود عمل نکرده اند و  مطالبه همیشگی شهروندان از مسئولان این است که در این خصوص ورود و نظارت کنند تا حقوق مردم در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی رعایت شود.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز نیز با تبیین اهمیت و نقش کارگروه توسعه شهرستان گفت: باید بر اساس نیاز و طبق برنامه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان پیگیری شودو انتظار مردم از مسئولان در اجرای طرح‌های دولت ،پیگیری اجرای طرح ها با روحیه جهادی و انقلابی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27517
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها