• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

نگاه توسعه‌محور در فدراسیون فوتبال حاکم است/ استان زنجان ظرفیت بالایی برای حضور در لیگ‌های برتر فوتبال کشور دارد

  • کد خبر : 10598
  • 10 آبان 1400 - 18:09
نگاه توسعه‌محور در فدراسیون فوتبال حاکم است/ استان زنجان ظرفیت بالایی برای حضور در لیگ‌های برتر فوتبال کشور دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۰۹ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ شناسه خبر: ۱۷۸۰۷۹۴ رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز نگاه توسعه‌محور در فدراسیون حاکم است، گفت: امروز همه از فوتبال ملی، لذت برده و به آن افتخار می‌کنند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; شهاب‌الدین […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۹:۰۹
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
شناسه خبر: ۱۷۸۰۷۹۴

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز نگاه توسعه‌محور در فدراسیون حاکم است، گفت: امروز همه از فوتبال ملی، لذت برده و به آن افتخار می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; شهاب‌الدین عزیزی‌خادم امروز در مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان اظهار داشت: عدم رای‌آوری، دلیل بر ناکارآمدی نیست لذا امیدواریم هیات فوتبال استان زنجان از یک همکاری مدبرانه در فضای فوتبال برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه در راستای تعامل و همکاری در فدراسیون فوتبال از تمام ظرفیت‌ها در کمیته‌های مختلف استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم این الگو به هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز تسری پیدا کرده و فضایی برای تحول در رشته فوتبال ایجاد شود.

عزیزی‌خادم با بیان اینکه رتبه ۲۸ در کشور، زیبنده استان زنجان در مجاورت تهران با این امکانات و شرایط نیست، گفت: فوتبال زنجان در لیگ‌های سطح بالای کشور باید خودی نشان دهد و فدراسیون نیز با نگاه جدید حاکم بر خود در این راستا در تمام حوزه‌ها کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به هیات‌های استانی کمک می‌شود تا بتوانیم وضعیت موجود را تغییر دهیم، اظهار داشت: در صورت عدم تغییر وضعیت کنونی، آینده بدتر از این هم می‌شود لذا امیدواریم شاهد استارت تغییرات در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان اینکه شاهد پیروزی‌های تاریخ‌ساز از سوی تیم‌های ملی فوتبال بودیم، خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها به لطف خداوند و همت و تلاش شبانه‌روزی تمام مجموعه فوتبال به دست آمد که امیدواریم سبب افزایش انگیزه مجموعه فدراسیون شود.

عزیزی‌خادم با اشاره به ۳ برد پی‌درپی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مقدماتی رقابت‌های آسیا افزود: کار بزرگ و تاریخی توسط تیم امید ایران انجام شد که ماندگار بود و امیدواریم این موفقیت‌ها برای فوتبال کشورمان مستمر باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز نگاه توسعه‌محور در فدراسیون حاکم است، گفت: امروز همه از فوتبال ملی، لذت برده و به آن افتخار می‌کنند که از جمله آن می‌توان به بیرون آمدن تیم ملی از بحران خطرناک بحرین و نتیجه گرفتن در مسابقات مقدماتی جام جهانی، موفقیت‌های حوزه بانون و قرار گرفتن فوتسال ایران در بین ۸ تیم برتر جهان از جمله این افتخارات است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه توسعه‌محور فدراسیون فوتبال با استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، اظهار کرد: در این زمینه در خصوص استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای جام جهانی، جلساتی برگزار شده است.

عزیزی‌خادم با بیان اینکه برای توسعه باید اراده‌ها به عمل تبدیل شوند، تصریح کرد: از تمام هیات‌های استانی حمایت می‌کنیم چرا که هیات‌های استانی، یکی از پایه‌های اصلی توسعه فوتبال کشور بوده و نقش بی‌بدیلی در این رابطه دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استعدادیابی در نظر داریم که زنجان، یکی از مراکز استعدادیابی در تیم‌های پایه باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هماهنگی و تعامل، ارجح بر همه چیز است، گفت: اگر به دنبال تعامل برویم که در خیلی از استان‌ها این اتفاق افتاده است و اگر در کنار هم قرار بگیریم به نفع مردم خواهد بود.

وی ابراز کرد: امیدواریم با توجه به وجود معادن و بخش خصوصی توانمند در استان زنجان حداقل باشگاهداری در این استان انجام شود و نبود تیم در لیگ‌های سطح بالای کشور، زیبنده زنجان نیست.

عزیزی‌خادم با بیان اینکه اراده و برنامه‌ریزی مسئولان هیات فوتبال استان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: فدراسیون نیز در این زمینه کمک می‌کند و باید توجه داشت که آن نتیجه‌ای که از تعامل و همکاری به دست می‌آید هیچگاه از تقابل به دست نمی‌آید.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که در شُرف بهره‌برداری است، گفت: حتی اگر ۱۰ ورزشگاه هم وجود داشته باشد، بدون برنامه‌ریزی و تعامل نمی‌توان نتیجه گرفت.

وی با اشاره به عزم جدی فدراسیون در حوزه فوتسال و فوتبال بانوان اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال، استفاده از زیرساخت‌ها در راستای برنامه مدون و کاملاً برنامه‌ریزی‌شده برای هیات‌های استانی است که نقش بسیار مهم و به‌سزایی دارد.

وی افزود: قرارداد این کار در حال نهایی شدن است تا هیات‌های فوتبال استانی را از لحاظ اقتصادی هم بتوانیم حمایت کنیم.

به گزارش موج رسا؛ در مجمع امروز، نادر بلباسی با کسب ۱۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10598
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها