• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

6
فرمانده انتظامی مراغه

نیروی انتظامی و شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند

  • کد خبر : 5193
  • 21 مهر 1400 - 15:31
نیروی انتظامی و شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند
تورج درگاهی روز چهارشنبه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک شهرستان مراغه افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت در کنار مجموعه مدیریت شهری در زمینه های فرهنگی و اجتماعی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست تورج درگاهی ادامه داد: این دو نهاد مجاهد و تلاشگر همواره در بخش هایی که شهروندان نیاز به خدمات فرهنگی، اجتماعی و تامین نظم شهری از جمله ترافیک و سد معبر بوده، با تعاملات لازم سعی بر رفع مشکلات موجود در سطح شهر داشته اند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی بی منت رسالت اصلی شهرداری است اضافه کرد: تعامل و همکاری با نهادهایی چون پلیس و شمارکت فعال عموم شهروندان می تواند مجموعه مدیریت شهری را در رسیدن به رشد و بالندگی شهر همراهی و یاری کند.

درگاهی گفت: وجود تعاملات مناسب زمینه ساز عمران و آبادانی شهری و نیز جذب سرمایه گذاران برای طرح های توسعه و عمرانی در آینده نزدیک خواهد بود و از این رو این امر باید مورد توجه و اهتمام لازم قرار گیرد.

وی افزود: اگر تعامل لازم به سوی تقابل حرکت کند، علاوه بر جلوگیری از روند رشد شهری، سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیز با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

فرمانده انتظامی مراغه نیز گفت: در حال حاضر پلیس در بخش های مختلف تخصصی علاوه بر وظایف ذاتی خود در تامین نظم و امنیت حدود ۱۸۰۰ نوع خدمت اجتماعی و فرهنگی ارائه می دهد.

سرهنگ توحید فارسی افزود: نیروی انتظامی همچنین به عنوان پشتیبان ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حافظ نظم و آرامش موجود در جامعه است.

وی با بیان اینکه کار پلیس دشوار و مجاهدانه است، ادامه داد: نیروی انتظامی با مسئولیت پذیری تمام و شبانه روزی در کنار مردم و برای تامین امنیت و آسایش شهروندان تلاش می کند.

وی اضافه کرد: امروز امنیت موجود کشور مرهون خون شهدا و هدایت های رهبری و تلاش های نیروهای مسلح به ویژه نیروی خدوم انتظامی است.

فارسی با تاکید بر همراهی آحاد جامعه با پلیس افزود: قانون مداری به ویژه در ترافیک شهری بهترین نوع مشارکت همگانی و همکاری در تامین نظم و امنیت است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته تصادفات درون شهری در مراغه کاهش و سوانح برون شهری افزایش داشته است، اضافه کرد: کاهش حوادث جاده ای نیازمند همراهی و قانون مداری بیشتر شهروندان در جاده هاست.

به گزارش طلوع سیاست ، در این همایش تعدادی از بانوان شهرستان عنوان بانوان فرهنگ یار ترافیک را به صورت نمادین به مناسبت هفته نیروی انتظامی دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5193
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها