• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

هجدهمین شکست فوتسال حفاری / اهوازی‌ها در لیگ برتر می‌مانند؟

  • کد خبر : 24531
  • 10 اسفند 1400 - 21:10
هجدهمین شکست فوتسال حفاری / اهوازی‌ها در لیگ برتر می‌مانند؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر مس سونگون شکست خورد. هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز نهم اسفندماه برگزار شد که حفاری در خانه پذیرای تیم دوم جدول مس سونگون بود. در این بازی حیدر فرهادی سرمربی حفاری به دلیل کسالت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر مس سونگون شکست خورد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز نهم اسفندماه برگزار شد که حفاری در خانه پذیرای تیم دوم جدول مس سونگون بود. در این بازی حیدر فرهادی سرمربی حفاری به دلیل کسالت روی نیمکت تیمش حضور داشت و کیاوش علاسوند مدیرفنی تیم جانشین او بود. 

به گزارش ایسنا،  این بازی برای دو تیم اهمیت زیادی داشت؛ مس ۵۱ امتیازی سه امتیاز را می خواست تا رده دومی اش را تثبیت کند و حفاری هم به دنبال برد بود تا امیدش در دو هفته مانده به پایان لیگ برتر برای بقا زنده بماند. 

حفاری باتوجه به انگیزه بقا در لیگ، بازی را خیلی خوب شروع کرد و فرصت های خوبی برای گلزنی مواجه شد که با عملکرد خوب گلر مس، راهی درون دروازه حریف خود نداشتند. در نیمه اول مس سونگون هم موقعیت هایی به دست آورد که با دفاع خوب بازیکنان حفاری دفع شدند.  البته تلاش مسی ها در ادامه جواب داد و در دقیقه ۱۵ از سردرگمی بازیکنان حفاری مقابل دروازه بهره بردند و به گل رسیدند. در ادامه این نیمه حفاری می توانست گل تساوی را بزند اما بازهم دروازه حریف با عملکرد خوبش مانع شد. 

نیمه اول با تک گل مس سونگون به پایان رسید. 

حفاری نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و در دقیقه سه موقعیت صد درصدی بازیکن ملی حفاری به گل تبدیل نشد تا حسرت تیم بحران زده اهوازی را در برداشته باشد. حفاری در ادامه فشار خود را برای رسیدن به گل تساوی بیشتر کرد و صاحب موقعیت های خوبی شد اما بازهم نتوانستند به گل دست پیدا کنند. 

ملی حفاری در حالی که در دو دقیقه پایانی پاورپلی کرد تا به گل تساوی برسد، گل دوم را هم دریافت کرد. این بازی با حساب ۲ بر صفر به سود مس سونگون به پایان رسید تا شرایط حفاری برای بقا در لیگ برتر سخت تر شود. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24531
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها