• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

20

هدر رفتن چند میلیارد از بیت المال در آزادی/ چرا سازمان بازرسی ورود نمی‌کند؟

  • کد خبر : 14273
  • 18 آبان 1400 - 2:44
هدر رفتن چند میلیارد از بیت المال در آزادی/ چرا سازمان بازرسی ورود نمی‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داستان ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری در ورزشگاه آزادی آنقدر تلخ است که دل هر شنونده ای را به درد می‌آورد. ساختمانی که ساخت آن از سال ۹۸ آغاز شد و قرار بود سال ۹۹ افتتاح شود، اما با گذشت بیش از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داستان ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری در ورزشگاه آزادی آنقدر تلخ است که دل هر شنونده ای را به درد می‌آورد. ساختمانی که ساخت آن از سال ۹۸ آغاز شد و قرار بود سال ۹۹ افتتاح شود، اما با گذشت بیش از یک سال هنوز نیمه کاره به حال خود رها شده است.

خسرو قمری در زمان ریاستش در فدراسیون با فروش دو واحد در خیابان ورزنده تهران، کار ساخت ساختمان جدید فدراسیون را آغاز کرد. بنای او این بود ساختمانی در حد فدراسیون جهانی بسازد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه دفتر فدراسیون را هم در مرکز شهر از دست داد و به ناچار به کمپ تیم‌های ملی که محل استراحت و خوابگاه ورزشکاران بود، پناه برد.

قرار بود پول فروش ساختمان قدیمی صرف ساختمان جدید شود، اما در میانه راه با بهانه تورم، نه تنها ساختمانی احداث نشد، بلکه بدهکاری به پیمانکار هم به وجود آمد و حالا چندین میلیارد دیگر می‌خواهد تا این بنا قابل استفاده باشد.

جدا از این مسائل مهندسی، این ساختمان با مشکلات زیادی روبرو است و حتی عنوان می‌شد که باید به کلی تخریب و از نو ساخته شود! محمود رشیدی که پس از چند ماه ریاست از سمت خود استعفا کرد، ایرادات زیادی را برای این ساختمان بر شمرد و بودجه بیش از ۱۰ ملیارد را برای تکمیل آن عنوان کرد.

از سوی دیگر ظاهرا به تازگی اعلام شده که ساخت و ساز در ورزشگاه آزادی ممنوع است. مشخص نیست این ساختمان که هر روز از عمر مفیدش کم می‌شود، تا چه زمانی به حال خود رها خواهد شد. فدراسیون در حال حاضر رئیس ندارد و هر کسی هم که در آینده انتخاب شود، قطعا با شرایط فعلی توانایی تکمیل آن را نخواهد داشت.

نکته تاسف بار اینکه ظاهرا برای هیچ یک از مسئولان ورزش کشور هم مهم نیست که چند میلیارد از بیت المال و سرمایه کشور به دلیل بی تدبیری هدر رفته است. چرا مدیرانی که انتخاب می‌شوند، تعهدی برای کار خود نمی‌دهند؟

آیا نباید برای شرایطی که به وجود آمده افرادی که مسئولیت داشتند، بازخواست شوند؟ سوال اصلی این است که چرا سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه ورود و با افرادی که تخلف کردند، برخورد نمی‌کند؟ 

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14273
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.