• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

3

هرگونه تغییر ‌ژئوپولتیک منطقه و مرزها خط قرمز ایران است

  • کد خبر : 4655
  • 16 مهر 1400 - 12:01
هرگونه تغییر ‌ژئوپولتیک منطقه و مرزها خط قرمز ایران است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست «علی رضایی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به تحولات اخیر مرزهای شمال‌غرب کشور، به مقام‌های جمهوری آذربایجان توصیه کرد به عنوان کشور دوست و همسایه به منافع ایران احترام بگذارند و مانع تحرکات رژیم‌ جعلی صهیونیستی در شمال ایران شوند. نماینده مردم کنگاور، صحنه و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

«علی رضایی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به تحولات اخیر مرزهای شمال‌غرب کشور، به مقام‌های جمهوری آذربایجان توصیه کرد به عنوان کشور دوست و همسایه به منافع ایران احترام بگذارند و مانع تحرکات رژیم‌ جعلی صهیونیستی در شمال ایران شوند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین (کرمانشاه) در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سوابق مخرب رژیم صهیونیستی اطهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی اجازه نخواهد نداد به بهانه اقدامات صنعتی و کشاورزی در مرزهای کشورمان فعالیتهای مخرب داشته باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ‌ایران به شکل عملی در ۳ دهه‌ گذشته حُسن همجواری و ‌برادری خود را با ‌جمهوری آذربایجان اثبات کرده، بنابراین ایجاد مانع در مسیر ترانزیتی در منطقه ‌قفقاز برخلاف حُسن همجواری است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت اصل همجواری و احترام کشورهای منطقه به تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری اسلامی، هرگونه تغییر در ‌ژئوپولتیک منطقه و مرزها را خط قرمز ایران توصیف کرد.

رضایی برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» را حق طبیعی و حاکمیتی ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تحرک را رصد می‌کند و آماده پاسخ به هر نیت شومی است. رویکرد عمده این رزمایش‌ بازدارندگی مقابل هرگونه خطرات احتمالی علیه کشورمان است.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4655
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها