• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

همراهی و همدلی به منظور کمک همه جانبه به سازمان برنامه و بودجه

  • کد خبر : 15075
  • 19 آبان 1400 - 16:19
همراهی و همدلی به منظور کمک همه جانبه به سازمان برنامه و بودجه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۱۹ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ شناسه خبر: ۱۷۸۳۳۳۰ بازدید سرپرست سازمان نقشه برداری کشوری از مرکز پژوهش ها: دکتر علی جاویدانه ، سرپرست سازمان نقشه برداری کشوری ضمن بازدید از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با مدیران مرکز به تبادل نظر پرداخت و طرفین بر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۷:۱۹
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
شناسه خبر: ۱۷۸۳۳۳۰

بازدید سرپرست سازمان نقشه برداری کشوری از مرکز پژوهش ها:

دکتر علی جاویدانه ، سرپرست سازمان نقشه برداری کشوری ضمن بازدید از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با مدیران مرکز به تبادل نظر پرداخت و طرفین بر توسعه همکاری ها به منظور رفع نیازهای سازمان برنامه و بودجه تاکید کرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واحد روابط عمومی مرکز بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ ، مرکز پژوهش ها میزبان سرپرست سازمان نقشه برداری کشوری شد.

در جریان این بازدید دکتر سید مهدی پاک ذات، سرپرست مرکز ضمن عرض خیر مقدم به این مقام مسئول بر اصل هم افزایی و توسعه همکاری با هدف کمک همه جانبه به رفع نیازهای پژوهشی سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

در جریان این نشست، جاودانه اعلام کرد: سازمان نقشه برداری کشوری آمادگی دارد تا ضمن حمایت از سند آمایش ملی هرگونه کمکی را به منظور کاربست این سند به کار گیرد.

جاودانه نیز بر اصل همکاری متقابل دو سازمان با هدف حمایت محتوایی از سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

دکتر پاک ذات در ادامه این نشست صمیمی حضور سرپرست سازمان نقشه برداری در اولین روز های فعالیت را نشانه ای از روحیه جهادی ریاست جدید این مرکز دانست  و همچنین افزود : امیدواریم این سطح از همکاری تحقق سیاست های سند آمایش ملی را به بهترین وجه ممکن سازد.

گفتنی است در خاتمه مقرر شد طرفین از ظرفیت های اصلی هر یک از سازمان های تحت نظر به صورت هم افزا استفاده نمایند.

 

انتهای پیام؛ 

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15075
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها