• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

همکاری خانواده‌ها و مراکز علمی برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی

  • کد خبر : 29365
  • 09 مهر 1401 - 15:12
همکاری خانواده‌ها و مراکز علمی برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در ماه‌های اخیر اشاره  و از خدمات کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد. رئیس جمهور  به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در ماه‌های اخیر اشاره  و از خدمات کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد.

رئیس جمهور  به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها گریزی زد و  تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب، به ویژه در آستانه پاییز و زمستان را ضروری دانست.

آیت الله رئیسی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه بازگشایی شد که همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا ضروری است.

رئیس جمهور ادامه داد: خانواده‌ها در مصونیت‌بخشی هر چه بیشتر فرزندان عزیزمان در برابر کرونا و دیگر بیماری‌های فصلی نقش محوری دارند و تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس و اجتماعات علمی با همکاری خانه و مدرسه لحاظ شود.

آیت‌الله رئیسی بر همین اساس به مسئولان وزارت بهداشت و رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی تاکید کرد که بیش از پیش به آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع و کارشناسانه اهتمام داشته باشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام اوج شیوع کرونا، آن را تضمینی برای اثربخشی تلاش‌های کادر درمان دانست و با قدردانی از زحمات دست اندرکاران این طرح، بر تداوم اجرای آن در زمینه‌های آموزش و پیشگیری و همچنین غربالگری تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29365
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها