• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

«هنری کیسینجر» از آینده روسیه و اوکراین می گوید

  • کد خبر : 30610
  • 27 آذر 1401 - 7:00
«هنری کیسینجر» از آینده روسیه و اوکراین می گوید

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست آرمان امروز|سرویس بین الملل: این متفکر و دیپلمات کهنه کار بر این باور است که اوکراین برای اولین بار در تاریخ مدرن، به کشوری بزرگ در مرکز اروپا تبدیل شده است که با نیروهای روسیه مقابله می ‌کند. او همچنین گفت که جامعه بین‌ المللی از جمله چین با […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

آرمان امروز|سرویس بین الملل: این متفکر و دیپلمات کهنه کار بر این باور است که اوکراین برای اولین بار در تاریخ مدرن، به کشوری بزرگ در مرکز اروپا تبدیل شده است که با نیروهای روسیه مقابله می کند. او همچنین گفت که جامعه بین المللی از جمله چین با تهدید یا استفاده روسیه از سلاح های هسته ای خودش مخالف است.

کیسینجر گفت که معتقد است بی طرفی اوکراین دیگر معنا ندارد و فرآیند صلح باید اوکراین را به ناتو مرتبط کند، حال هر طور که میخواهد بیان شود.

این وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت که نتیجه این جنگ نباید تضعیف روسیه باشد. او گفت روسیه طی پانصد سال کمک های تعیینکننده ای به تعادل جهانی و توازن قدرت داشته است. نقش تاریخی آن نباید تضعیف شود. چنانچه روسیه با دسترسی هسته ای جهانی خود، گرفتار مشکلات داخلی شود، این ممکن است مشکلاتی را در سراسر جهان ایجاد کند.

کیسینجر ادامه داد: چنانچه تقسیم بندی پیش از جنگ میان اوکراین و روسیه، چه از طریق مذاکره یا جنگ، حاصل نشود، ممکن است توسل به اصل حق تعیین سرنوشت مورد بررسی قرار گیرد. رفراندوم های تحت نظارت بین المللی در رابطه با خودمختاری می توانند برای مناطقی که دچار تفرقه هستند و طی قرن ها بارها دستخوش تغییراتی بوده اند، اعمال شوند. او خاطرنشان کرد: هدف یک روند صلح دو چیز خواهد بود؛ تایید آزادی اوکراین و تعریف یک ساختار بین المللی جدید، به ویژه برای مرکز و شرق اروپا. در نهایت روسیه باید جایگاه خود را در چنین نظمی پیدا کند. راه دیپلماسی ممکن است پیچیده و خسته کننده به نظر برسد اما پیشرفت به سمت آن، هم به بینش و هم شجاعت نیاز دارد. جستجوی صلح و نظم دارای دو مولفه هستند که گاهی متضاد تلقی می شوند؛ پیگیری عناصر امنیتی و الزام به اقدامات سازش جویانه.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30610
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها