• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

  • کد خبر : 28269
  • 08 مرداد 1401 - 19:41
هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» روز شنبه در آیین رونمایی از ۲ فروند بالگرد و چند طرح دیگر که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز بعد از ۴۴ سال بالگردهای ما تعمیر می‌شوند و در یک نهضت بزرگ قطعه سازی و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» روز شنبه در آیین رونمایی از ۲ فروند بالگرد و چند طرح دیگر که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز بعد از ۴۴ سال بالگردهای ما تعمیر می‌شوند و در یک نهضت بزرگ قطعه سازی و به روز کردن سامانه های دید در شب روی بالگردها انجام می‌گردد که این تکنولوژی ها فقط در اختیار تعداد محدودی از کشورها است.

اقتدار جمهوری اسلامی زبان زد تمام تحلیلگران و پژوهشگران نظامی است

وی با اشاره به اینکه قدرت تسلیحاتی هوانیروز روی دور بُرد، نقطه زنی و هوشمند بودن طراحی شده است، تصریح کرد: بالگردهای ما امروز مجهزترین و به روز ترین تسلیحات موجود در دنیا را دارند و این قدرت در هوانیروز وجود دارد که این توانایی در رزمایش ها و مانورها به خوبی خود را نشان می‌دهد بطوریکه شکست ناپذیری هوانیروز در هیچ عملیاتی از دفاع مقدس و مخصوصا پیروزی در عملیات مرصاد، گواه این مدعا است.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

این فرمانده ارتش، اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را زبانزد تمام تحلیلگران و پژوهشگران نظامی عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: امروز اگر در دنیا قرار باشد تحولاتی اتفاق بیفتد نقش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دکترین نظامی کشورها، بی بدیل است بطوریکه در سفر اخیر رییس جمهور روسیه و ترکیه به ایران شاهد رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از کشتار مردم بیگناه و جلوگیری از ماموریت ناتو بودیم.

امیر قربانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا مورد آسیب و گزند گروه های معاند و دشمنان بود، گفت: بسیاری از تحلیل گران غربی عنوان کردند ما برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خیلی هزینه می‌کنیم اما رهبر جمهوری اسلامی با یک سخنرانی همه نقشه های ما را خنثی می‌کند و باید بدانیم که انقلاب اسلامی یک حکومت الهی و نورانی است که با وجود این همه سازمان جاسوسی در دنیا تاکنون از گزند آنها در امان بوده است.

اگر هوانیروز در مرصاد نبود شاید سرنوشت جنگ تغییر می‌کرد

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش رویش های به وجود آمده بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب را یکی از برکات این نظام الهی برشمرد و افزود: امروز جوانانی رشد کرده اند که دارای روح ولایتمداری، ایثارگری و شجاعت هستند و در عین حال مانند دوران امام علی (ع) کسانی هم بودند که از قطار انقلاب پیاده شدند اما گسترش فرهنگ شهادت در جوانان دستاوردی بزرگ برای انقلاب محسوب می‌شود.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص عملیات مرصاد و به بهانه سالگرد این عملیات غرورآفرین هم گفت: در آن زمان پنج هزار منافقی که ادعای حمایت از مردم را داشتند دست در دامن دشمن کرده و بعد از امضای قطعنامه از داخل و خارج بر علیه مردم شورش کردند و به لطف خدا از سال ۶۷ تاکنون اثری از منافقین دیده نمی‌شود و طومار آنها در مرصاد پیچیده شد و اگر هوانیروز در آن مقطع نبود شاید سرنوشت جنگ تغییر می‌کرد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه هم در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم به حضار و امیر قربانی گفت: هوانیروز با وجود کارکنان خدوم ماموریت های تعریف شده برای خود را در ۴۰ سال گذشته به بهترین وجه ممکن انجام داده است و مراقبت از مرز برعهده این پرنده های آهنین بوده که متخصصان و کارمندان برای آماده نگه داشتن آنها سر از پا نمی‌شناسند.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

سرهنگ «رحیم عینی» خوشایندسازی محیط خدمتی و زندگی را یکی از اولویت های این پایگاه عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته منازل سازمانی امسال با قطعی آب و برق مواجه نخواهند شد و همچنین در قالب تعاونی مسکن، پروژه های بیستون و سیمرغ هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و به دنبال تخصیص ۶ هکتار زمین برای ایجاد مسکن شخصی برای کارکنان هستیم.

در انتهای این مراسم از کارکنان برتر هوانیروز کرمانشاه تجلیل و از ۲ فروند بالگرد این پایگاه با حضور امیر قربانی رونمایی شد.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28269
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها