• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

واحدهای صنعتی زنجان در عرصه ورزش، سرمایه‌گذاری نمی‌کنند

  • کد خبر : 10635
  • 10 آبان 1400 - 18:10
واحدهای صنعتی زنجان در عرصه ورزش، سرمایه‌گذاری نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۱۰ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ شناسه خبر: ۱۷۸۰۷۹۵ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وی با بیان اینکه بخش خصوصی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی ندارد، گفت: این در حالی است که صنعت در سایر استان‌ها در اختیار شرکت‌های دولتی بوده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۹:۱۰
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
شناسه خبر: ۱۷۸۰۷۹۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وی با بیان اینکه بخش خصوصی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی ندارد، گفت: این در حالی است که صنعت در سایر استان‌ها در اختیار شرکت‌های دولتی بوده و به نوعی دولت در فوتبال، سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: توسعه ورزش فوتبال، نیاز به زیرساخت دارد که خوشبختانه استان زنجان از زیرساخت خوبی از بابت چمن و اماکن سرپوشیده در شهرستان‌ها برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان نیز بهره‌برداری و در خدمت جامعه فوتبال استان زنجان قرار می‌گیرد.

خلیلی با بیان اینکه استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۲ نیازی است که رئیس جدید هیات فوتبال استان زنجان باید به آن توجه کند، افزود: گمان نمی‌رود که عدالت استان‌هایی مانند مرکزی، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان و خوزستان در زنجان اتفاق بیفتد چرا که استان زنجان صنعت خوبی دارد اما اکثر آن متعلق به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی ندارد، ابراز کرد: این در حالی است که صنعت در سایر استان‌ها در اختیار شرکت‌های دولتی بوده و به نوعی دولت در فوتبال، سرمایه‌گذاری می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تبعیض در حمایت صنعت از فوتبال در سطح کشور اتفاق می‌افتد، گفت: صنعت روی در زنجان وجود دارد اما از آن غافل هستیم چرا که در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از بابت حمایت صنعت از ورزش، کاری از دست‌مان برنمی‌آید اما پرورش استعدادها مورد انتظار جامعه است، اظهار داشت: در پرورش استعدادها مقداری عقب هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا تلاش شود.

خلیلی با تاکید بر توجه رئیس هیات فوتبال استان به شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: در رشته‌های پایه انتظار می‌رود هیات فوتبال به آن بلوغ مورد نیاز برسد و تلاش‌ها انجام شود چرا که در استعدادیابی هم می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و هم کمک لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان را داشته باشیم.

وی افزود: طبق قانون نمی‌توانیم آنطور که باید به تیم‌های حاضر در لیگ، کمک کنیم اما در بُعد استعدادیابی حتماً باید تلاش شود چرا که می‌توانیم کمک و سرمایه‌گذاری کنیم و باید تلاش شود تا نفرات لازم را در تیم‌های پایه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال رایزنی با واحدهای صنعتی برای حمایت از ورزش هستیم، گفت: لیست ۵۰ واحد تولیدی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان احصا شده که مذاکرات لازم با برخی انجام شده و برخی دیگر نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استعدادها و تیم خوبی در فوتسال بانوان و آقایان داریم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا اسپانسر لازم را نیز جذب کنیم و امیدواریم که صنعت استان در این زمینه به کمک ورزش بیاید.

خلیلی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود می‌توانیم در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشیم و از طرفی هم برای حضور در لیگ‌های کشوری فوتبال، رایزنی لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم آرزوی مردم زنجان برای داشتن تیم فوتبال در لیگ کشوری، محقق شود.

به گزارش موج رسا؛ در مجمع امروز، نادر بلباسی با کسب ۱۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10635
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها