• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

واژگونی ۲ خودرو شوتی در کرمان ۲۱ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 15249
  • 20 آبان 1400 - 8:13
واژگونی ۲ خودرو شوتی در کرمان ۲۱ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمدرضا حسینی زینلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در ورودی روستای امامیه شهرستان انار به عنوان حادثه نخست ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شامگاه گذشته به مرکز اورژانس گزارش شد که تیم های امدادی بلافاصله به همراه تجهیزات لازم در محل […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمدرضا حسینی زینلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در ورودی روستای امامیه شهرستان انار به عنوان حادثه نخست ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شامگاه گذشته به مرکز اورژانس گزارش شد که تیم های امدادی بلافاصله به همراه تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۶ مرد و پنج زن مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح حادثه دوم نیز تصریح کرد: این سانحه نیز نرسیده به پل راه آهن شهر بیاض از توابع شهرستان انار در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه شامگاه گذشته اتفاق اتفاد که ۱۰ مصدوم برجای گذاشت و نیروهای اورژانس مصدومین را به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: مصدومین ۲ حادثه با پنج آمبولانس به بیمارستان علی اب ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا مهرماه امسال نیز در همین محور ارتباطی طی ۲ حادثه مشابه جداگانه در یک شب با فاصله یکی دو ساعت ۲۴ نفر مصدوم شدند.

تخلف برخی افراد و اقدام غیرقانونی در جابه جایی اتباع غیرمجاز با استفاده از خودروهایی با تعداد سرنشینان زیاد و سرعت بالا همواره در محورهای ارتباطی استان کرمان حادثه ساز بوده است.

گزارش ایرنا در باره تبعات این معضل را اینجا می توانید مطالعه کنید.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15249
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها