• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

وحیدی: مرزبانان اجازه دست‌اندازی به نقاط مرزی کشور را نمی‌دهند

  • کد خبر : 26042
  • 07 اردیبهشت 1401 - 18:09
وحیدی: مرزبانان اجازه دست‌اندازی به نقاط مرزی کشور را نمی‌دهند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: سوءتفاهمی توسط مسئولان محلی طالبان درباره یک محدودوه مرزی ایجاد شده بود که تصور می‌کردند آن محله مربوط به افغانستان است. وی افزود: در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: سوءتفاهمی توسط مسئولان محلی طالبان درباره یک محدودوه مرزی ایجاد شده بود که تصور می‌کردند آن محله مربوط به افغانستان است.

وی افزود: در پی این اشتباه به آنها تذکر و به مقامات کابل هم اطلاع داده شد تا مرزبانان طالبان به حدود مرزی خود برگردند که این اقدام صورت گرفت اما بعد از مدتی دوباره بازگشت‌شان به این نقطه مرزی تکرار شد.

وزیر کشور تصریح کرد: خواسته ما از مسئولان طالبان این است که مسئولان محلی را توجیه کنند تا بی جهت حساسیت برانگیز نشود و اگر ابهامی هم وجود دارد باید با مرزبانان و در سطوح بالاتر مسئولان سیاسی ما مذاکره کنند تا ابهامات رفع شود؛ البته  قبول کردند این کار اتفاق بیفتد و قرار است هیأتی را هم برای این کار تعیین کنند.

وحیدی درباره تصویر منتشر شده از اعزام نیروهای نظامی و ارتش به مرز گفت: نیروهای مسلح همواره در آمادگی کامل برای دفاع از مرزها به سر می‌برند اما مرزبانان عزیز ما در نیروی انتظامی و ارتش هیچ‌گاه بر اساس سوء‌تفاهم‌ها اقدام نمی‌کنند و نسبت به حساسیت‌ها هوشیارند اما طالبان و هیأت حاکمه در کابل و هرات هم باید مراقبت کنند تا این اتفاق‌ها نیفتد.

وزیر کشور در واکنش به خبرنگاری که از او درباره تخلف یکی از استانداران برای تعیین جایزه جنجال برانگیز برای برندگان یک مسابقه دانش آموزی گفت: هیچ تخلفی از سوی استاندار ما انجام نشده و گزارشی از تخلفات استانداری هم دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: این استاندار برای افراد خلاق مسابقه‌ای طراحی کرد و یک مؤسسه خیریه‌ای هم پیشنهاد داد به برندگان این مسابقه هدیه بدهد که محقق نشد و در حقیقت هیاهو برای هیچ بود ولی استاندار هیچ تخلفی نکرده است.

وحیدی در ارتباط با پروژه ساخت کارخانه پتروشیمی میانکاله هم گفت: این پروژه بنا به دستور رئیس جمهور، تا نظر نهایی محیط زیست متوقف است.

رئیس شورای امنیت کشور درباره درخواست مجوز تعدادی از کارگران برای راهپیمایی در ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر، گفت: باید درخواست ارائه شده بررسی و متناسب با مقتضیات و شرایط تصمیم گیری شود و تاکنون مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

وحیدی درباره اهمیت روز قدس هم گفت: همیشه لازم بوده حمایت خود را از فلسطین نشان دهیم و اکنون‌ که صهیونیست‌ها فشار مضاعفی به مردم فلسطین و مسجد الاقصی می‌آورند و تلاش در عادی‌سازی روابط با کشورها و دولت‌های به اصلاح اسلامی دارند، باید بیش از همیشه روز قدس گرامی داشته شود.

وی تلاش برخی کشورهای اسلامی منطقه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شرایطی که فلسطینی‌ها در وضعیت سختی به سر می‌برند را خجالت‌آور خواند و گفت: ان‌شاءالله همه در روز قدس با شکوه‌تر از همیشه به میدان خواهند آمد و الحمدلله از نظر کرونایی هم مشکلی نیست و این مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌ها برگزار می‌شود و ملت ایران و همه ملل جهان بار دیگر حمایت قاطع خود را از فلسطین نشان خواهند داد.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران، شایعه انتصابش به دبیری شورای عالی امنیت ملی را رد کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26042
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها